هدست‌ سینمای خانگی که به کاربرانش آگاهی می دهد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، استفاده از هدست‌های سینمای خانگی ازمدت‌های طولانی متداول است ولی هنوز هم یک مشکل معمول وجود دارد و آن اینست که تمام توجه کاربر را به خود معطوف می‌کنند و زمانیکه فردی خواستار توجه کاربر شود باید حتما ضربه ای به شانه وی بزند.

شرکت "کوپین" (Kopin)و "پیکو" (Pico) یک نمونه اولیه از یک سینمای خانگی پوشیدنی با نام "ایگل" (Eagle) به معنای "عقاب" ارائه داده‌اند که علاوه بر داشتن نمایشگر 80 اینچی به کاربر این امکان را می‌دهد که آگاهی بیشتری از محیط اطرافش داشته باشد.

ممکن است کاربر تمایل نداشته باشد که با این هدست روی گوشش راه برود، ولی این صفحه این امکان را برای کاربر ایجاد می‌کند که ورود افراد به محیط اطرافش را متوجه شود.این صفحه دارای قابلیت چرخش و "دیود گسیل کننده نور ارگانیک" "  ( OLED ) است و تا کیفیت 720 پیکسل را پشتیبانی می کند. و تا هزار"نیت" (واحد اندازه گیری میزان تشعشع نور) روشنایی تولید می کند. این در حالی است که قدرت نسبتا کمی هم مصرف می کند. 

شرکت "پیکو" در نظر دارد تا نسخه نهایی این محصول را در چین و از طریق یک شرکت زیرمجموعه عرضه کند و هم اکنون هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر عرضه این محصول در مناطق دیگر وجود ندارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا