ال جی قرار است همه را سوپرایز کند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،تلویزیون های هوشمند ال جی از دو قابلیت HDR (مخفف High Dynamic Range) یا محدوده دینامیکی بالا و  HFR (مخفف High Frame Rate یا محدوده قاب بالا) بهره مند هستند و کیفیت صدای آنها دالبی و دالبی Atmos است که به نظر می‌رسد این شرکت کره ای قصد دارد این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را در تلویزیون های هوشمند خود در سال جدید میلادی توسعه داده و در نمایشگاه CES امسال به نمایش بگذارد.

در جریان نمایشگاه CES امسال بیشترین تغییر را قرار است نسل آینده تلویزیون های هوشمند OLED ال جی به معرض نمایش بگذارد. محصولات رده‌بالای سری  W8، محصولات E8، محصولات C8 و  تلویزیون های سری B8 هر دو قابلیت HDR و HFR را خواهند داشت و  از فناوری صدای Dolby Vision نیز بهره می برند. ال جی علاوه بر اضافه کردن ویژگی‌های جدید به تلویزیون های هوشمند OLED قرار است HDR را وارد تلویزیون مدل LK5400 کند.

این شرکت همچنین در تلویزیون های LED و LCD سری‌های 6300 و 6500 خود قرار است از تکنولوژی RGBW استفاده کند تا در کنار کیفیت 4K بهترین وضوح تصویر را در اختیار کاربران قرار دهد.

اطلاعات کامل تری از تلویزیون های هوشمند ال جی منتشر نشده و  باید منتظر ماند تا در نمایشگاه CES 2018 که زمان زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده، تلویزیون های هوشمند ال جی رونمایی شود و پس از معرفی رسمی، بیشتر درباره فناوری‌های به‌کار رفته در آن‌ها اظهارنظر کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا