تفسیر اقتدار به روایت پورشه

شرکت پورشه یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولید خودرو در تمامی جهان به‌حساب می‌آید. محصولات این شرکت همیشه بسیار جذاب و ویژه هستند و آخرین‌مدل عرضه شده در فهرست ابر خودروهای این کمپانی، پورشه 911 کاررا GTS مدل 2018 است.

این محصول به‌تازگی نخستین آزمون‌های میدانی توسط منتقدان را پشت سرنهاده است و نشان داده است که چرا یکی از بزرگ‌ترین محصولات تاریخ این شرکت است. این هیولای تمام‌عیار، المان‌های ترکیبی از سری‌های مشهور کاررا و 911 را درهم‌آمیخته و یکی از برترین تجربه‌های رانندگی در تاریخ محصولات پورشه را مهیا نموده است.

ازنظر ظاهری باید این محصول را یک پورشه استاندارد دانست. کیفیت ظاهری این مدل به‌اندازه کافی عالی به نظر می‌رسد که نیازی به نگرانی درباره وضعیت آن وجود نداشته باشد. بااین‌حال موضوع اصلی به قدرت موتور پورشه 911 کاررا GTS مدل 2018 بازمی‌گردد. موتور به کار گرفته‌شده بر روی این خودرو موجب شده است تا بتوان درک کرد که چرا این مدل، ترکیبی ایدئال از قدرت و زیبایی است.

پورشه 911 کاررا GTS مدل 2018 به یک موتور نیرومند 3 لیتری سوپر شارژ شده با تعداد 6 سیلندر مجهز است که می‌تواند توان 450 اسب بخار را برای این هیولا به همراه بیاورد. این خودرو می‌تواند در مدت‌زمان 3.5 ثانیه از سرعت صفر به صرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین مصرف این خودرو نیز بین 10 تا 12 لیتر در هر یک‌صد کیلومتر است که موجب می‌شود تا برخلاف سایر خودروهای سوپر اسپرت، پورشه 911 کاررا GTS مدل 2018 به یک خودرو با کاربری روزانه نیز بدل گردد.

محیط داخلی پورشه 911 کاررا GTS مدل 2018 نیز به آخرین فناوری‌های روز جهان مجهز است و به‌این‌ترتیب باید این مدل را یکی از برترین محصولات سال 2018 در زمینه صنایع خودرو به‌حساب آورد.

منبع: Cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا