شیائومی چه قابلیت هایی برای پرچمدار جدید خود درنظر دارد؟

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،پس از عرضه آیفون 10 و با توجه به استقبال زیادی که از قابلیت تشخیص هویت چهره آن شد، بسیاری از کمپانی‌های اندرویدی به سمت‌وسوی اضافه کردن این قابلیت به گوشی‌های هوشمند خود رفتند. بر اساس یک منبع چینی، اکنون شیائومی و بسیاری از تولیدکنندگان چینی دیگر از جمله هواوی و اوپو (OPPO) تولید حسگر سه بعدی را شروع کرده‌اند تا با استفاده از آن بتوانند گوشی‌های خود را مانند آیفون 10، به سیستم تشخیص هویت چهره مجهز کنند. اما بر اساس گزارش همین منبع چینی، گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد اثر انگشت را نیز حذف کند.

در صورتی‌ که این شایعه واقعیت داشته باشد، این تصمیم چندان منطقی به نظر نمی رسد. با توجه به تجربه‌ای که هنگام اضافه شدن قابلیت تشخیص هویت به سامسونگ داشتیم، معمولاً بعد از اضافه شدن این قابلیت، گوشی تا مدتی نیاز به آپدیت و تغییراتی دارد و مدتی طول می‌کشد تا بتوان از آن به‌ عنوان یک سیستم امنیتی قابل‌اعتماد اتکا کرد. از طرف دیگر، داشتن دو سیستم امنیتی نه تنها بد نیست، بلکه کار با گوشی را برای کاربر راحت‌تر هم می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد حذف حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی Mi7 حداقل فعلاً تصمیم خوبی نباشد.

علاوه بر این، گفته می‌شود مدل Xiaomi Mi7 دارای پردازنده اسنپ دراگون 845 است و قصد دارد با گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و LG V30 رقابت کند. طراحی این اسمارت فون به‌ احتمال‌ زیاد شبیه Mi Mix 2 و تقریباً بدون لبه و کناره، با صفحه نمایش 5.65 اینچی و نسبت ابعاد 18:9 است.

در خصوص قیمت این محصول نیز گفته می‌شود که قیمت آن فوق‌العاده رقابتی خواهد بود و با فضای ذخیره و رم های مختلف عرضه می‌شود.

در هر صورت هنوز مشخص نیست که شیائومی Mi7 دقیقاً با چه مشخصاتی عرضه می شود و همه این اطلاعات فعلاً در حد حدس و شایعه است و برای اطلاع از مشخصات دقیق این مدل باید تا زمان رونمایی آن منتظر ماند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا