سامسونگ تولید انبوه گلکسی اس 9 را از ماه آینده آغاز می کند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بر اساس گزارش یک منبع خبری کره ای، سامسونگ برخی از قطعات مورد نیاز خود را از حالا از تامین کننده ها دریافت کرده است. تولید انبوه گلکسی اس 9 قرار است از اوایل ژانویه شروع شود. طبق این گزارش سامسونگ گلکسی اس 9 و 9 پلاس را اواخر فوریه 2018 معرفی کرده و آنها را تا اوایل مارس راهی بازار می کند.

یکی از اولین قطعاتی که در حال حاضر سامسونگ از تامین کننده های خود دریافت کرده است، برد مدار گوشی است که SLP نام دارد. این برد مدار همان بردی است که تراشه ها بر روی آن به صورت فشرده سوار می شوند تا فضایی نیز برای قرارگیری سایر قطعات مانند باتری های بزرگتر باقی بماند. اپل نیز برای آیفون 10 از همین طراحی مادربرد استفاده کرده است.

در حال حاضر 5 تامین کننده مختلف SLP سامسونگ اس 9 و 9 پلاس را فراهم می کنند. با این حال، گفته می شود که سامسونگ قصد دارد ماه فوریه یک تامین کننده دیگر نیز به جمع تامین کننده های خود اضافه کند. بنابراین با توجه به تاکیدی که سامسونگ این بار روی SLP گوشی و فراهم کردن فضای بیشتر برای قطعات در قسمت سخت افزاری گوشی دارد، به نظر می رسد باتری این دو مدل بزرگتر از باتری اس 8 و 8 پلاس خواهد بود.

دوربین جلوی اس 9 شامل یک دوربین اسکنر عنبیه چشم و یک دوربین عکاسی است. طبق شایعاتی که درباره این مدل منتشر شده است، گفته می شود که اس 9 دارای یک دوربین روی پنل پشتی است. این در حالی است که دوربین پنل پشتی اس 9 پلاس دوگانه است. گلکسی اس 9 پلاس اولین گوشی سامسونگ از سری اس خواهد بود که روی پنل پشتی آن دوربین دوتایی قرار گرفته است. اما اس 9 مانند اس 8 تنها مجهز به یک دوربین پشتی خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا