شرکت اچ تی سی سال 2018 را تحریم کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،کمپانی HTC در سال 2017 هفت مدل گوشی هوشمند به بازار عرضه کرد، این مدلها عبارتند از HTC One X10، Desire 10 Compact، U Ultra، U Play، U11، U11 Life و U11 . با این حال در سال گذشته این کمپانی موفقیت چندانی در زمینه فروش این مدلها کسب نکرد. برخی معتقدند دلیل ناکامی HTC در فروش، بازاریابی محدود و نامناسب این کمپانی در معرفی و ارائه محصولات خود است.

اکنون به نظر می رسد HTC امسال مصمم است که نیروی خود را متمرکز تبلیغات و معرفی محصولات خود کند و فعالیت خود در زمینه R&D را گسترش دهد و در عوض امسال مدل های کمتری به بازار عرضه کند.

شرکت HTC اخیراً پرچم دار خود U11 را به بازار عرضه کرد. اکنون احتمال آن می رود برای اینکه در بخش گوشی های میان رده نیز امسال حرفی برای گفتن داشته باشد،‌ امسال نسخه ضعیف‌تری از U11 را نیز برای مشتریان مدلهای میان رده، آماده عرضه کند. احتمالاً این مدل ماه ژانویه به بازار معرفی شود. اچ تی سی ممکن است از رویداد نمایشگاه تجهیزات الکترونیک 2018 برای معرفی این محصول بهره بگیرد.

این نسخه در واقع ممکن است همان مدل Ocean Harmony باشد که اخیراً گفته شد تاییدیه چین را دریافت کرده است. این مدل احتمالاً با دو تراشه مختلف عرضه می شود؛ تراشه اسنپ دراگون 652 با رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره 64 گیگابایت و تراشه اسنپ دراگون 660 با رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره 128 گیگابایت. گفته می شود که این مدل با صفحه نمایش 5.99 اینچی سوپر LCD 5 عرضه می شود.

علاوه بر این، کمپانی HTC در سال 2018 احتمالاً مدل U12 را نیز به عنوان پرچم دار خود معرفی خواهد کرد. طبق شایعات، صفحه نمایش این مدل 4K است و در آن از تراشه اسنپ دراگون 845 با دوربین دوتایی در پشت گوشی استفاده می شود. هنوز زمان معرفی این مدل مشخص نیست، اما احتمالاً شرکت این مدل را در ماه فوریه یا اوایل مارس معرفی خواهد کرد.

اگرچه اچ تی سی امسال با مدل های کمتری به بازار می آید و مدلهای آن تنوع سال گذشته را نخواهد داشت، اما احتمالاً بیشتر انرژی خود را صرف تبلیغات و معرفی محصولات خود خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا