از گوشی های A75 و A75s اپو رونمایی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اوپو شرکت چینی که امسال زمان خوشی را سپری کرده و توانست بیش‌ از پیش خود را در میان کاربران تلفن‌های هوشمند مطرح کند، برای تکمیل موفقیت‌های خود از دو گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ و ویژگی‌های جذاب رونمایی کرد. اوپو A75 و A75S دو گوشی هوشمند این کمپانی چینی است که با ویژگی مشابه و تنها با تفاوت جزئی در حافظه داخلی رونمایی شده است.

هر دو گوشی اوپو A75 و A75S صفحه‌نمایش 6 اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی دارند و تنها تفاوت آنها در حافظه داخلی است؛ اوپو A75 از چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند بوده و مدل A75S از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد.

اما از هرچه بگذریم سخن از دوربین تلفن‌های هوشمند خوش‌تر است. درباره گوشی‌های جدید اوپو نیز دوربین نقش اساسی دارد و برخلاف سایر گوشی‌ها، دوربین جلو و سلفی دارای کیفیت بهتری نسبت به دوربین اصلی است. دوربین اصلی هر دو مدل از گوشی‌های جدید اوپو 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی این دو گوشی 20 مگاپیکسل کیفیت دارد.

این دو گوشی هوشمند که احتمالا از پرچم‌داران بازار خواهند بود، همانند سایر گوشی‌های هوشمند جدید به فناوری سنسور اثرانگشت در پنل پشتی و سنسور تشخیص چهره مجهز است. ابعاد این دو اسمارت فون خوش ساخت 156.5 در 76 در 7.5 میلی‌متر  و وزن آنها 152 گرم است. ضمن اینکه از سیستم‌عامل اندروید ۷٫۱ نوقا به همراه رابط کاربری ColorOS 3.2 بهره می برند.

این دو مدل دارای باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی بوده و مانند همه گوشی‌های همراه از فناوری‌های بلوتوث نسخه ۴٫۲، وای فای، LTE ،OTG و نسل چهارم شبکه‌های همراه یعنی 4G بهره‌مند هستند.

اوپو A75 و A75S

اوپو A75 و A75S هم‌اکنون در رنگ‌های مشکی و طلایی در فروشگاه‌های آنلاین تایوان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت اوپو A75 و اوپو A75S به ترتیب 365 و 400 دلار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا