فردی که باعث شد بیت کوین کار خیر کند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،پس از افزایش ناگهانی ارزش بیت کوین، بسیاری از دارندگان بیت کوین ظرف مدت کوتاهی به ثروت هنگفتی دست پیدا کردند. ارزش بیت کوین سال گذشته کمتر از 1000 دلار بود ولی اکنون ظرف کمتر از یک سال ارزش آن به حدود 20 هزار دلار رسیده است. در این میان یکی از کسانی که به لطف صعود ارزش بیت کوین ثروت زیادی به جیب زده است، اخیراً تعدادی از بیت کوین های خود یعنی رقمی معادل 86 میلیون دلار را برای مصارف انسان دوستانه به بنگاه‌های خیریه اختصاص داده است.

مؤسس صندوق آناناس (Pineapple) که نامش را نیز افشا نکرده و همه او را فقط با نام پاین (Pine) می‌شناسند، حدود 5.057 بیت کوین یا 7.550.000 دلار به مؤسسات خیریه مختلف در سراسر جهان اهدا کرده است.

پاین در یک مکالمه تلفنی درباره اهدای میلیون ها دلار بیت کوین به موسسات خیریه گفت: من خوشحالم که با این پول می‌توانم تغییری در وضعیت دیگران به وجود بیاورم و هم نوعان خود را با صرف این مبلغ خوشحال کنم و امیدوارم روزی برسد که همه در شرایطی یکسان و با خوشحالی در کنار هم زندگی کنیم.

پاین در این مکالمه همچنین گفت: من از بین مؤسساتی که به من معرفی می‌شود، آن‌هایی را که اولویت دارند انتخاب می‌کنم. او با بیان اینکه هنوز قصد دارد به کمک های خود ادامه دهد، در این مصاحبه تلفنی از بنگاه‌های خیریه خواست شرایط و رزومه خود را برای وی بفرستند.

وی درباره علت انتخاب نام پاین اپل برای صندوق خیریه خود یادآور شد: انتخاب نام آناناس صرفاً به خاطر علاقه شخصی من به این میوه بوده است و چون هیچ وقت از خوردن این میوه سیر نمی شوم، دوست داشتم نام این صندوق آناناس باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا