توقف تولید گجت های سلامت محور آدیداس

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،خبرهای منتشر شده از کمپانی آدیداس نشان می‌دهد که این شرکت قرار است تولید دیوایس های سلامتی را همانند دو شرکت نایک و مایکروسافت متوقف کرده و تمام تمرکز و هزینه خود را بر روی نرم‌افزارهای ویژه خود با نام Runtastic بگذارد که از سال 2015 تاکنون درگیر آن بوده و سخت مشغول توسعه این نرم‌افزار است.

اما شاید از خودتان بپرسید مگر آدیداس ابزارهای هوشمند سلامتی تولید کرده است که اکنون می‌خواهد تولید آن را متوقف کند؟ در پاسخ باید بگوییم بله این شرکت در سال 2013 یک ساعت هوشمند ویژه سلامتی و در سال 2015 نیز یک دست بند سلامتی تحت عنوان miCoach Fit تولید کرده بود که آن‌طور که باید و شاید مورد استقبال کاربران قرار نگرفت؛ به همین دلیل این شرکت به‌ مرور به این نتیجه رسید که تولید گجت های ویژه سلامتی را متوقف کند و تمرکز خود را بر روی برنامه‌های دیگر بگذارد. این شرکت ورزشی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما استراتژی خودمان را برای حضور در بازار دیجیتال تغییر داده‌ایم و  در آینده تجربیات جدیدی در حوزه دیجیتال و ورزش کسب خواهیم کرد.

این شرکت آلمانی اعلام گفته که در حال کار روی استادیوم ورزشی – دیجیتالی منحصر به‌ فرد خود است و همچنان در تخصصی‌تر کردن فناوری های دیجیتالی در ورزش فعالیت می‌کند.

شرکت رقیب آدیداس یعنی نایک نیز پیش‌‌تر به این نتیجه رسیده بود که باید با سبک دیگری وارد عرصه دیجیتال و فناوری شود. این شرکت برای ارائه فناوری‌ها و تخصص‌های خود با شرکت اپل همکاری کرد تا رویه این برند زودتر از آدیداس تغییر کند. اکنون شرکت اپل ساعت‌های هوشمند خود را با همکاری نایک تولید و عرضه می‌کند.

به نظر نمی‌رسد آدیداس در آینده نیز تمایلی به حضور در بازار تجهیزات فناوری سلامت محور داشته باشد و شنیده‌ها حاکی از آن است که اینشرکت آلمانی در فکر ورود به عرصه نجوم و فضانوردی در آینده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا