قیمت گوشی اسنشال فون 200 دلار کاهش یافت

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،کاهش قیمت اسنشال فون از 700 دلار به 449 دلار، اکنون این گوشی هوشمند را به یکی از مناسب ترین مدلهای موجود در بین پرچم داران بازار از لحاظ قیمتی تبدیل کرده است.

این شرکت قیمت گوشی اسنشال فون را که ابتدا 700 دلار بود، در اقدامی ناگهانی به 449 دلار کاهش داد. اما آیا کاهش قیمت  اسنشال فون نشان از این دارد که این گوشی موفق نبوده است؟

گرچه این مدل یکی از پرچم داران خوب 2017 به شمار می‌رود، اما تغییراتی که کمپانی پس از معرفی آن مجدداً روی آن اعمال کرد، این اسمارت فون را حتی بهتر از قبل کرده است.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که امسال قصد دارید یک گوشی جدید با قیمت مناسب و در عین‌ حال دارای تکنولوژی بالا بخرید، گوشی اسنشال می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

اکنون سایت آمازون این مدل را با قیمت 449 دلار عرضه می‌کند. افراد حتی می‌توانند به بودجه خود 50 دلار دیگر نیز اضافه کنند و اسنشال مجهز به کوچک‌ترین دوربین 360 جهان را بخرید. این کاهش قیمت شامل هر دو مدل سیاه و سفید می‌شود.

گوشی اسنشال فون یکی از پرچم داران خوب کمپانی Essential است، اما در روزهای اول ورود به بازار برخی از کاربران نسبت به کیفیت دوربین آن ابراز نارضایتی کردند. کمپانی نیز در پاسخ، اشکالاتی را که دوربین داشت، برطرف کرد. این شرکت در چند ماه اخیر سعی کرده با ارائه آپدیت‌های جدید کیفیت عملکرد دوربین این مدل را ارتقا دهد.

کیفیت دوربین این مدل هنوز قابل‌مقایسه با دوربین آیفون 10 و پیکسل 2 نیست، اما اکنون با برطرف شدن اشکالات موجود و کاهش قیمت اسنشال فون این مدل برای کسانی مناسب است که به دنبال یک گوشی با قیمت پایین تری نسبت به سایر پرچم داران هستند.

در مجموع اسنشال فون، جدا از دوربین آن و نداشتن جک 3.5 میلیمتری یکی از بهترین مدل‌های موجود بازار به شمار می‌رود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا