پرچمدار جدید هوآوی با قابلیت های باورنکردنی در راه است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک، به تازگی ویدیویی از طرح مفهومی هواوی P11 ایکس به عنوان جدیدترین محصول این شرکت بزرگ چینی در یوتیوب منتشر شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مدل مفهومی از گوشی که سازندگان این ویدیو آن را هواوی P11 ایکس می‌نامند، تلاش می‌کند با ترکیب برخی از شایعاتی که پیرامون این گوشی تاکنون منتشر شده‌اند به همراه برخی ویژگی‌های مطرح گوشی‌های پرچمدار و اضافه کردن ظاهر گوشی‌های گران‌قیمت، یک طرح مفهومی مناسب برای پرچمدار بعدی شرکت هواوی بسازد.

طرح مفهومی هواوی P11 ایکس شامل یک صفحه‌نمایش سرتاسری بدون حاشیه به همراه لبه‌های خمیده است. علاوه بر این، طراح این اثر مفهومی برای بالای این گوشی یک فرورفتگی همانند آنچه در گوشی آیفون 10 شاهد آن بودیم، قرار داده است. اما این فرورفتگی برخلاف نمونه مشابه آن در آیفون 10 به‌ طور قابل ملاحظه‌ای کوچک‌تر است.

ظاهراً گوشی P11 X از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. در گوشه سمت راست این گوشی، چهار دکمه فیزیکی به چشم می خورد که برای کارکردهای متفاوت از قبیل روشن کردن گوشی، افزایش و کاهش میزان صدا و گرفتن عکس در نظر گرفته شده است.

این روزها در گوشی‌های هوشمند، دیگر شاهد حضور یک دکمه فیزیکی اختصاصی برای دوربین نیستیم، اما وجود این دکمه در طرح مفهومی  گوشی جدید هواوی نشانه خوبی برای نمایش این است که هواوی P11 ایکس قرار است در بخش عکاسی سر و صدای زیادی به پا کند و به یکی از غول‌های بازار در این زمینه بدل شود.

پشت گوشی ساختاری شفاف و آینه شکل دارد که قادر به انعکاس تصاویر است و در سمت چپ آن سه دوربین به صورت عمودی در کنار یکدیگر جای داده شده‌اند. دو فلاش ال‌ای‌دی و فوکوس لیزری در کنار دوربین‌های پشتی به چشم می‌خورند.

دوربین دوگانه در نظر گرفته شده برای جلوی این گوشی درون یک شکاف کوچک بالای نمایشگر قرار داده شده است. در حالی‌ که وجود دوربین سه‌گانه در گوشی‌های هوشمند کمی عجیب و بی‌سابقه است، اما احتمالات اندکی وجود دارد که هواوی قصد دارد برای پی 11 ایکس از سه سنسور دوربین در عقب استفاده کند.

در اوایل ماه دسامبر، ایوان بلاس، افشاگر معروف گوشی‌های هوشمند و حوزه تکنولوژی، تصاویر تبلیغاتی گوشی‌های سری P11 را منتشر کرده بود که از وجود دوربین 40 مگاپیکسلی سه‌گانه به همراه زوم هیبریدی 5X در این گوشی خبر می داد. با اینکه این ویدیو تنها یک طرح مفهومی است، اما حالا شما می‌دانید که ایده قرار دادن دوربین سه‌گانه در آن از کجا نشات گرفته است.

سایر ویژگی‌های موجود در طرح مفهومی هواوی P11 ایکس کاملاً استاندارد و رایج هستند. از جمله این مشخصات می‌توان به وجود جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا، وجود اسپیکرها در پایین گوشی و وجود رنگ‌های قرمز و سیاه برای آن اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا