قابلیت های OnePlus 6 در iPhone X موجود نیست

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،وان پلاس 6 احتمالا در تکمیل محصول قبلی این شرکت یعنی 5T به بازار عرضه می شود و ویژگی های جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است. از جمله سیستم تشخیص چهره پیشرفته که در حال حاضر خیلی قابل اطمینان نیست و این استارتاپ قصد دارد با تکمیل آن و پردازش حرفه ای چهره روی آیفون 10 را کم کند. 

سیستم تشخیص چهره گوشی وان پلاس 5T در تاریکی عملکرد درستی ندارد و احتمالا وان پلاس قصد دارد این باگ را در گوشی OnePlus 6 با افزودن یک حسگر مادون قرمز برطرف سازد.

علاوه بر این به نظر می رسد این گوشی علاوه بر سیستم تشخیص چهره 3 بعدی که بدون کپی برداری از محصول جدید اپل تولید شده، یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز داشته باشد. طی روزهای گذشته شرکت چینی Vivo اعلام کرد که موفق شده با همکاری برند Synaptics این نوع سنسور اثر انگشت را تولید کند. 

اگر واقعا Synaptics موفق به تولید چنین سنسوری شده باشد، احتمالا همین شرکت سنسورهای یک پارچه با نمایشگر را برای وان پلاس نیز آماده و تولید می کند.

شایان ذکر است؛ بر اساس اسناد ثبت شده در سازمان نظارت بر بازار شهرداری شنژن در دولت چین اعلام شده که وان‌ پلاس یکی از شرکت‌های تابعه اوپو است اما مسئولان وان‌پلاس اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند خود را از شرکت OPPO جدا کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا