بروزرسان بازی GTA Online از راه رسید

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،طبق روال همیشه، بروزرسان هفتگی بازی GTA Online برای کلیه پلتفرم ها اعم از پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی مجددا از راه رسید که در پی آن محتویات جدیدی از جمله تخفیفات ویژه، اتومبیل جدید، مسابقات و حالت های تازه ای به بازی اضافه می شود. نکته ای که بروزرسان جدید بازی GTA Online را با بروزرسان های قبلی متمایز می کند، وجود حالت Festive Surprise و محتویات ویژه به مناسبت کریسمس و سال میلادی نو است که موجب بارش برف در دنیای این عنوان پرطرفدار شده است.

حالت Festive Surprise شامل آیتم های مختلف و گوناگون ویژه سال میلادی نو و کریسمس است که بازیکنان می توانند از میان این آیتم های عجیب و غریب و نه چندان جالب، شخصیت خود را شخصی سازی کرده و لباس ها، ژاکت ها و ماسک های جدیدی به تن کنند. به علاوه، در شب کریسمس نیز تمامی بازیکنان و کاربران به ماسک مشهور Krampus دسترسی دارند.

در کنار آیتم های تازه فوق، اتومبیل جدیدی به نام Ubermacht Sentinel Classic به بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto V اضافه شده است. حالت جدید بخش Adversary به نام Occupy نیز در این بروزرسانی به بازی افزوده شده که بیشتر از قبل بر روی همکاری تیمی بازیکنان تاکید می کند. در این بخش، هر تیمی که در یک زمان مشخص کنترل محیط های زیادی را به دست بگیرد، امتیاز بیشتری دریافت می کند.

همچنین، بازیکنان می توانند برخی دیگر از آیتم های موجود در بازی را با تخفیف 30 درصدی تهیه و خریداری کنند. فهرست آیتم های مذکور به شرح زیر است:

  • Arcadius Business Center
  • Fort Zancudo Hangar 3499
  • All Yachts
  • Pegassi Zentorno
  • Armored Karin Kuruma
  • Nagasaki Buzzard
  • HVY Insurgent

در آخر، بروزرسان جدید بازی GTA Online مسابقات جدیدی را نیز به همراه دارد که بازیکنان و گیمرها را به چالش جدیدی دعوت می کند. بر این اساس، برای Premium Stunt Race مسابقه جدید H200 و برای Time Trial مسابقه جدید Sawmill از امروز الی 25 دسامبر سال میلادی جاری (دوشنبه 4 دی ماه سال 96) در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. سپس در روز سه شنبه 5 دی ماه مسابقات به Double Loop در Premium Stunt Race و Cypress Flats در Time Trial تغییر پیدا می کند.

تمامی افرادی که در Premium Stunt Race شرکت کنند و با دیگر بازیکنان به مسابقه بپردازند، سه برابر حالت قبلی RP دریافت خواهند کرد. حال سازندگان جوایز ویژه ای را برای سه بازیکن برتر مسابقات در نظر گرفته اند. گفته شده بازیکنانی که بتوانند جز سه نفر اول مسابقات مذکور شوند، پول درون بازی یا همان GTA$ بسیار زیادی دریافت می کنند. به علاوه، گیمرها و کاربرانی که در بهترین زمان ممکن مسابقات حالت Time Trial را به اتمام برسانند، RP و GTA$ بسیار هنگفتی به آن ها هدیه داده می شود.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی GTA V می توان به فروش بیش از 85 میلیون نسخه ای آن اشاره کرد. اگر اخبار گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چندی پیش شرکت تیک تو اینتراکتیو در گزارش اخیر مالی خود ضمن اشاره به فروش فوق العاده سایر عناوین ویدیویی خود، آمار جدیدی از فروش بازی جی تی ای وی ارائه کرد. به گفته این شرکت، فروش عنوان پرطرفدار و بی نظیر Grand Theft Auto V از مرز 85 میلیون نسخه گذشت که طبق این آمار و ارقام، رکورد پرفروش ترین بازی تاریخ صنعت گیم نیز شکسته شد.

 عنوان ویدیویی Grand Theft Auto V در تاریخ ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۳ (۲۶ شهریور ۹۲) بر روی ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد و سپس با گذشت یک سال، نسخه نسل هشتم بازی به دست دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ رسید. در نهایت، نسخه پی سی بازی نیز در روز ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۵ (۲۴ فروردین ۹۴) در سراسر جهان عرضه شد.

 در حال حاضر نسخه پی سی بازی Grand Theft Auto V با تخفیف 60 درصدی و نسخه پلی استیشن 4 با تخفیف 50 درصدی به ترتیب با قیمت های 23.99 دلار و 29.99 دلار در فروشگاه های استیم و پلی استیشن استور به فروش می رسد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا