برگزاری نخستین همایش ملی «یزد، میراث جهانی» در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش سیناپرس، «محمدرضا احمدزاده» دبیر این همایش ملی در گفت‌وگو باایسنا، به اهمیت ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اشاره و اظهار کرد: تلاش برای تعالی یزد در زمینه گردشگری یک وظیفه همگانی است لذا دانشگاه آزاد اسلامی یزد در راستای معرفی فرصت‌های ایجاد شده در این حوزه، همایش مذکور را در روزهای نهم و دهم اسفندماه سالجاری برگزار می‌کند.

وی با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از پتانسیل‌های گردشگری یزد، افزود: این همایش در محورهای «گردشگری و فرهنگ»، «کارآفرینی در گردشگری»، «گردشگری و سلامت»، «مهندسی گردشگری»، «نساجی، هنر و معماری در گردشگری»، «طبیعت گردی و اکوتوریسم»، «مدیریت، حسابداری و اقتصاد با تاکید بر عناصر اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های این همایش دو روزه را ارائه مقالات برگزیده‌ی ارسال شده به این همایش ذکر کرد و گفت: علاقمندان به ارسال مقاله برای این همایش تنها تا پنجم یهمن‌ماه فرصت دارند که در این رابطه اقدام کنند.

احمدزاده زمان اعلام نتایج داوری مقالات را چهاردهم بهمن‌ماه 96 اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر ارائه مقالات و سخنرانی‌های کلیدی، در حاشیه‌ی این همایش نمایشگاه ایده‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه عکاسی نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان نیز اعلام کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش می‌توانند با شماره تلفن  31872284 – 035 تماس حاصل کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا