خودروی تسلای الون ماسک، عازم مریخ!

به گزارش سیناپرس به نقل ازایسنا، هنگامی که الون ماسک برنامه‌های خود را برای موشک فالکون اسپیس‌ایکس اعلام کرد، قول داد که خودروی تسلا "Roadster" آلبالویی خود را در حالی که آهنگ اودیسه فضایی از "دیوید بوئی" در حال پخش است، به فضا بفرستد تا در مدار مریخ بچرخد. در حال حاضر الون ماسک هفت عکس منتشر کرده که نشان می‌دهد این خودرو در حال آماده‌سازی برای پرتاب و قرارگیری در مدار مریخ است.

الون ماسک با انتشار این عکس‌ها در حساب کاربری اینستاگرام خود به همه یادآوری می‌کند که پروازهای آزمایشی معمولا حاوی توده‌هایی به شکل بلوک‌های بتنی یا فولادی برای آزمایش ظرفیت بار هستند.

در عوض، ماسک تصمیم گرفت خودروی خود را به مدار بیضوی دور خورشید بفرستد که به گفته وی این سفر یک میلیارد سال طول خواهد کشید که البته کمی اغراق آمیز به نظر می‌رسد.

 

ماسک زیر عکس‌ها نوشته: یک ماشین سرخ برای پرواز آزمایشی موشک‌های جدید به سیاره سرخ که معمولا شامل توده‌های شبیه‌ساز در قالب بلوک‌های بتنی یا فولادی هستند. این خیلی خسته کننده بود و هر چیزی که خسته کننده باشد، وحشتناک است، به خصوص شرکت‌ها. بنابراین ما تصمیم گرفتیم چیزی غیر معمولی را ارسال کنیم. این سفر شامل یک تسلا روداستر اصلی، آهنگ اودیسه فضایی و یک میلیارد سال گردش در مدار مریخ خواهد بود.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا