لیست پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر 2017 منتشر شد

به گزار ش سیناپرس به نقل از کلیک،هر ساله ماه نوامبر یکی از بهترین ماه های سال برای بازیکنان و گیمرها است چرا که اغلب بازی سازان مشهور و نامدار عناوین ویدیویی خود را در این ماه به بازار عرضه می کنند و همواره شاهد انتشار بازی های مهیج و هیجان انگیزی هستیم. حال با توجه به اینکه ماه نوامبر سال میلادی جاری نیز از این قاعده مستثنی نیست و بازی های متنوع و بزرگ زیادی به دست بازیکنان رسیده است، به نظر شما کدام عنوان عملکرد بهتری از دیگری به نمایش گذاشته است؟

اگرچه با توجه به عرضه نسخه جدید مجموعه پرطرفدار و پرفروش ندای وظیفه در این ماه، پاسخ به سوال فوق چندان هم سخت و دشوار نیست! بر اساس گزارش اخیر منتشر شده از سوی گروه NPD، عنوان Call of Duty: WW2 مثل نسخه های پیشین خود در ماه اول انتشار به بیشترین میزان فروش خود دست یافت و به راحتی با غلبه بر حریفان مشهور از جمله اساسین کرید اوریجین، استار وارز بتل فرانت 2 و غیره، در صدر پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر 2017 قرار گرفت.

عنوان ویدیویی Star Wars: Battlefront 2 بر خلاف عملکرد ضعیف و اخذ امتیازات و نمرات ناامید کننده، ظاهرا به خوبی توانسته نظر بازیکنان و طرفداران آمریکایی خود را به دست آورد و فروش مناسبی در این منطقه داشته است. این عنوان ویدیویی پس از بازی Call of Duty: WW2، جایگاه دوم جدول پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر 2017 را تصاحب کرد و به عنوان پردرآمدترین بازی این ماه شرکت الکترونیک آرتز اعلام شد.

بازی جدید شرکت فرانسوی یوبی سافت یعنی اساسین کرید اوریجین نیز بهترین بازی این شرکت در ماه نوامبر سال میلادی جاری شناخته می شود. گویا استراحت یک ساله سری Assassin’s Creed نتیجه بخش بوده و تاثیر مثبتی بر روی فروش و محبوبیت بازی Assassin’s Creed Origin گذاشته است. گفته شده از زمان عرضه بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag در سال میلادی 2013 تا به امروز، عنوان اساسین کرید اوریجین موفق ترین و پرفروش ترین بازی این سری است. با توجه به میزان فروش و گزارش NPD، این عنوان در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. همچنین، دو بازی NBA 2K18 و Madden NFL 18 نیز به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم جدول قرار گرفته اند.

پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر ۲۰۱۷

گفتنی است؛ بازی پرطرفدار و محبوب Call of Duty: WW2 تنها پس از گذشت یک ماه از انتشار، توانسته ضمن قرارگیری در جایگاه اول پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر 2017 صدرنشین جدول پرفروش ترین بازی های ۱۲ ماه گذشته ایالات متحده آمریکا نیز شود. همچنین، بر اساس ادعای شرکت اکتیویژن بازی ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم بیشترین درآمد و موفقیت را در میان نسخه های اخیر این مجموعه از زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops II در سال میلادی 2012 تا به امروز داشته است.

این موضوع به خوبی نشان می دهد که ارائه جنگ های آینده و عملی – تخیلی مورد پسند غالب بازیکنان قرار نمی گیرد و بازگشت به ریشه های اصلی مجموعه ندای وظیفه، ناجی این سری است چرا که شاهد نتایج تحسین برانگیز و بازخوردهای مثبت گیمرها و طرفداران هستیم.

انتشار Call of Duty: WW2 فروش عنوان محبوب Destiny 2 را تحت تاثیر قرار داد و منجر به کاهش فروش چشم گیر آن شد. بازی دستینی 2 که تا پیش از عرضه ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم فروش خوب را تجربه می کرد و به نحو احسن خود را در فهرست پرفروش ترین بازی های ۱۲ ماه گذشته ایالات متحده آمریکا قرار داد، یک باره با افت فروش عجیبی رو به رو شد و در لیست پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر 2017 چندان جایگاه مناسبی ندارد.

پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر ۲۰۱۷

نکته قابل توجه گزارش این ماه گروه NPD این است که فروش عناوین ویدیویی ریسینگ و مسابقه ای در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته تقریبا سه برابر شده است. به علاوه، فروش عناوین ویدیویی شوتر و ورزشی نیز نسبت به سال قبل به ترتیب 30 الی 26 درصد رشد داشته است.

در مجموع، به طور کلی فروش و درآمد حاصل از فروش بازی های ویدیویی در ماه نوامبر سال میلادی جاری به رقم 1.2 میلیارد دلار رسید که این رقم در مقایسه با سال گذشته تقریبا با رشد 19 درصدی رو به رو شده است. از طرفی دیگر، فروش کلی بازی ها از ابتدای سال ۲۰۱۷ الی نوامبر چیزی در حدود 5.4 میلیارد دلار بوده است که این رقم نشان از رشد 6 درصدی درآمدها نسبت به سال بازه زمانی مشابه سال 2016 می دهد.

از دیگر خبرها و جزئیات ارائه شده در گزارش گروه آماری NPD می توان به شکست و برتری کنسول پلی استیشن 4 نسبت به کنسول های نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان اشاره کرد. اگر خاطرتان باشد، چند ماهی است که شرکت ژاپنی نینتندو کل بازار و صنعت گیم را متحیر کرده و به فروش خیره کننده کنسول جدید نینتندو سوییچ ادامه می دهد. جالب اینجا است که میزان فروش و تقاضای مردم و بازیکنان بیشتر از تصور سازندگان این دستگاه و عملکرد بی نظیر آن سبب گردید که بازی سازان سریعا عناوین ویدیویی خود را بر روی سوییچ پورت و عرضه کنند. حال به نظر می رسد کنسول نسل هشتم شرکت سونی به این راحتی ها تن به شکست نمی دهد و بار دیگر با بازگشت به دوران اوج خود، لقب پرفروش ترین کنسول ماه را از آن خود کرد. بدین ترتیب، پلی استیشن 4 به عنوان پرفروش ترین کنسول ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ شناخته می شود.

در ادامه می‌ توانید فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر 2017 را مشاهده کنید. توجه داشته باشید فروش دیجیتالی عناوین ویدیویی که در لیست زیر با علامت «*» نشانه گذاری شده اند، در نظر گرفته نشده است.

لیست پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر 2017 (تمامی پلتفرم ها):

  1. Call of Duty: WW2
  2. Star Wars: Battlefront 2 2017
  3. Assassin’s Creed: Origins
  4. NBA 2K18
  5. Madden NFL 18
  6. Super Mario Odyssey*
  7. FIFA 18
  8. Need for Speed: Payback
  9. Destiny 2**
  10. Pokemon: Ultra Sun*
  11. Pokemon: Ultra Moon*
  12. Middle Earth: Shadow of War
  13. Grand Theft Auto 5
  14. The Sims 4
  15. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  16. Mario Kart 8*
  17. Wolfenstein 2: The New Colossus*
  18. South Park: The Fractured But Whole
  19. WWE 2K18
  20. Just Dance 2018

لیست پرفروش ترین بازی های کنسول Xbox One در ماه نوامبر ۲۰۱۷:

  1. Call of Duty: WW2
  2. Star Wars: Battlefront 2 2017
  3. Assassin’s Creed: Origins
  4. a gl
  5. Madden NFL 18
  6. FIFA 18
  7. Need for Speed: Payback
  8. Destiny 2
  9. Forza Motorsport 7
  10. Middle Earth: Shadow of War

لیست پرفروش ترین بازی های کنسول PlayStation 4 در ماه نوامبر ۲۰۱۷:

  1. Call of Duty: WW2
  2. Star Wars: Battlefront 2 2017
  3. Assassin’s Creed: Origins
  4. NBA 2K18
  5. Madden NFL 18
  6. FIFA 18
  7. Need for Speed: Payback
  8. Destiny 2
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Wolfenstein 2: The New Colossus*

لیست پرفروش ترین بازی های کنسول نینتندو سوییچ در ماه نوامبر ۲۰۱۷:

  1. Super Mario Odyssey*
  2. Mario Kart 8*
  3. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  4. Elder Scrolls 5: Skyrim*
  5. Splatoon 2*
  6. Mario & Rabbids: Kingdom Battle*
  7. Sonic Forces*
  8. Doom 2016*
  9. Pokken Tournament DX*
  10. Just Dance 2018*

لیست پرفروش ترین بازی های کنسول نینتندو ۳DS در ماه نوامبر ۲۰۱۷:

  1. Pokemon: Ultra Sun*
  2. Pokemon: Ultra Moon*
  3. Pokemon: Ultra Sun & Moon Dual Pack*
  4. Super Mario Maker*
  5. Super Smash Bros.*
  6. Mario Party: The Top 100*
  7. Minecraft*
  8. Mario & Luigi: Superstar Saga Bowser’s Minions*
  9. Mario Kart 7*
  10. Pokemon: Sun*

فهرست پرفروش ترین بازی های تمامی پلتفرم ها از ابتدای سال ۲۰۱۷ الی پایان ماه نوامبر:

  1. Call of Duty: WW2
  2. Destiny 2**
  3. NBA 2K18
  4. Madden NFL 18
  5. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
  6. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  7. Grand Theft Auto 5
  8. For Honor
  9. Injustice 2
  10. Horizon Zero Dawn

لیست پرفروش ترین بازی های مختص پلتفرم ها در ۱۲ ماه گذشته:

  • Call of Duty: WW2
  • Destiny 2*
  • NBA 2K18
  • Madden NFL 18
  • Grand Theft Auto 5
  • Call of Duty: Infinite Warfare
  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  • NBA 2K17
  • Final Fantasy XV
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا