جهاددانشگاهی همسو با دانشگاه‌ها در امر پژوهش فعالیت دارد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی، سوق دادن فعالیت‌های کشاورزی واحد اردبیل به سمت احیا و توسعه باغات فندق را منطقی و خوب اعلام و تصریح کرد: جهاددانشگاهی همسو و در کنار سایر موسسات تحقیقاتی به ویژه دانشگاه‌ها در امر پژوهش فعالیت دارد و با افتخار به دنبال همکاری با آنهاست.

قدرت الله شاکرنژاد، در جمع معاونان و مدیران جهاددانشگاهی واحد اردبیل با بیان اینکه انسجام و صمیمیت در جهاددانشگاهی اردبیل موج می زند، افزود: در واحد اردبیل تلاش‌های خوبی برای رسیدن به جایگاهی که در شأن این نهاد می‌باشد انجام گرفته است که جای تقدیر دارد.
وی درآمد پایدار واحدها را یکی از دغدغه های اصلی دفتر مرکزی جهاددانشگاهی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از راه های تحقق درآمد پایدار، انجام فعالیت های مهارتی و به روز بودن است به همین خاطر واحدها باید به سمت ایجاد ساختارهای کارآفرینی و تخصصی حرکت کنند.
شاکرنژاد بسترسازی و ایجاد گروه های پژوهشی را برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی ضروری دانست و افزود: در حال حاضر 12 مرکز تحقیقاتی وابسته به جهاددانشگاهی در سطح کشور فعالیت دارد که به خاطر عملکرد خوب و مناسب خود، همچون نگینی در سطح ملی و جهانی میدرخشند.
در این جلسه مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در این واحد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام فعالیت های پژوهشی و آموزشی واحد در راستای مهارت افزایی و درآمدزایی انجام می گیرد.
مهران اوچی اردبیلی گفت: با هدف اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار، در تلاش هستیم ایجاد پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته پلیمری حفاری را به زودی و با حمایت و همراهی مسئولان و نمایندگان استان عملیاتی سازیم تا ضمن رفع دغدغه کشاورزان و مسئولان در توسعه استان اردبیل سهیم باشیم.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی بر اساس برنامه و زمان بندی مناسب، ایجاد اعتماد و جلب رضایت کارفرما و متولی برنامه-ها، گام مهمی در تبیین و تثبیت جایگاه خود در استان برداشته است اضافه کرد: ورود قدرتمندانه جهاددانشگاهی به برنامه ها و طرح های کلان استانی، نوعی حسن اعتماد در دستگاه ها و سازمان های کارفرما اعم از دولتی و بخش خصوصی است.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر معاونت پژوهش و فناوری واحد اردبیل در چهار حوزه سلامت باروری، گردشگری سلامت، کشاورزی (فندق و گیاهان داروئی) و مطالعات شهری فعالیت دارد.
در حاشیه این دیدار مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی و هیات همراه از مراکز درمان ناباروری قفقاز، آموزش کوتاه مدت، علمی و کاربردی و رشد فناوری گیاهان دارویی، دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان و بخش های مختلف اداری بازدید و در جریان فعالیت های آنها قرار گرفتند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا