اپلیکیشن Lens Studio اسنپ چت دارای واقعیت افزوده است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،همانطور که می دانید لنز یکی از قابلیت های سرگرم کننده شبکه اجتماعی اسنپ چت (Snapchat) است که با استفاده از آن دوربین گوشی می تواند صورت شما را تشخیص و چهره شما را به شکل های مختلفی مانند سگ، گربه یا چهره دوستانتان تغییر دهد.

اسنپ چت به تازگی اپلیکیشن Lens Studio را معرفی کرده است که به کاربر امکان طراحی و ساخت لنزهای واقعیت افزوده برای اسنپ چت را می دهد. اپلیکیشن لنز استودیو « Lens Studio» برنامه طراحی برای کامپیوترهای ویندوز و مک است که همانند ابزارهای داخلی اسنپ برای ساخت لنز در اسنپ چت استفاده می شود. افکت های جدید اضافه شده مبتنی بر واقعیت افزوده در داخل اسنپ چت یک قابلیت خلاقانه برای برنامه به همراه دارد به طوری که کاربران زیادی می توانند با این لنزها ارتباط برقرار کنند.

اپلیکیشن «Lens Studio» در حال حاضر در دسترس همه کاربران قرار گرفته است و یکی از برجسته ترین ویژگی های واقعیت افزوده اسنپ چت محسوب می شود که هر کاربر می تواند لنز مخصوص خودش را توسعه دهد. کاربر تنها با وارد شدن به حساب کاربری اسنپ چت می تواند آن را دانلود کند. محتوای این برنامه شامل راهنما، الگوها، نرم افزار مدل سازی سه بعدی و یک اسکریپت API است و همچنین کاربران این برنامه با مراجعه به صفحه «Lens Studio» قادرند در چالش های طراحی برای دریافت جایزه شرکت کنند.

گفتنی است، استودیو لنزها می توانند با استفاده از اسنپ کدهای مخصوص برای یک دوره 24 ساعته باز باشند. زمانی که برای یک بار لنزی را ایجاد می کنید، می توانید آن اسنپ کد را به دوستان یا استوری تان ارسال کنید. هر کسی که آن را اسکن کند، لنز را در مجموعه خود خواهد یافت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا