طرح اولیه برای دستگاه اتوماتیک فروش خودرو در چین

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،یک شرکت خرده فروشی آنلاین چینی طرح اولیه یک دستگاه فروش اتوماتیک خودرو را طراحی کرده است و در همین راستا قصد دارد مرکز خرید نیز بسازد.

این شرکت خودروهای Ford EV را در چین برای فروش عرض می کند. بخشی از این پیشنهاد همکاری شامل طرح اولیه یک ماشین فروشی عظیم است که می توان از آن خودرو خرید.

فرایند خرید از اپلیکیشن Taobao آغاز می شود. افراد با کمک اپلیکیشن عکسی از خودرویی می گیرند که تمایل به آزمایش آن دارند، سپس اطلاعات خود را همراه یک سلفی و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت وارد اپلیکیشن می کنند.

پس از آن می توانند به دستگاه فروش خودرو در Tmall مراجعه کنند. این دستگاه با کمک فناوری شناسایی صورت (یا کد ورود) خودروی مورد تمایل کاربر را می یابد و آن را به مدت سه روز در اختیار کاربر قرار می دهد تا آن را آزمایش کند. همچنین کاربران می توانند به طور مستقیم از طریق این اپلیکیشن خرید کنند.

البته همه نمی توانند به طور آزمایشی سوار خودرو شوند. در چین فقط افرادی که امتیاز آنها در سیستم اعتباری Zhima چین بیشتر از ۷۰۰ واحد باشد، می توانند این کار را انجام دهند.

برای جلوگیری از سو استفاده از خودرو کاربر فقط می تواند یک مدل را یکبار بیازماید. همچنین تا دو ماه پس از ثبت نام کاربر در اپلیکیشن فرد فقط می تواند ۵ بار خودروهای مختلف را به این شیوه آزمایش کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا