اکران جنگ ستارگان برای ساکنان ایستگاه بین‌المللی فضایی

فیلم‌های جنگ ستارگان را می‌توان یکی از محبوب‌ترین محصولات رسانه‌ای تاریخ دانست. این سریاز فیلم همیشه در زمان اکران با استقبال بسیار بالای بین‌المللی روبرو می‌شود و این موضوع برای تمامی 8 نسخه منتشر شده از آن صادق است. با این حال نهمین فیلم این سری که دومین نسخه از سه‌گانه سوم جنگ ستارگان است، به‌زودی اکران خواهد شد ولی این بار یک میزبان متفاوت و منحصربه‌فرد برای این فیلم وجود دارد.

شرکت منتشرکننده این فیلم‌ها اعلام کرده است که برای نخستین بار شاهد عرضه و اکران رسمی آن‌ها در خارج از زمین نیز خواهیم بود و سرنشینان ایستگاه بین‌المللی فضایی نیز قرار است تا این فیلم را ببینند. رابین سیمنگل (Robin Seemangal) به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود این موضوع را تائید کرده و نوشته است: «اطلاعاتی را از شرکت دیزنی و ناسا دریافت کرده‌ام که نشان می‌دهد که سرنشینان ایستگاه بین‌المللی فضایی قرار است تا فیلم جدید سری چنگ ستارگان یعنی آخرین جدای را ببینند.» سیمنگل که یکی از خبرنگارهای مشهور عرصه نجوم و فضا است دراین‌باره می‌گوید: «هنوز زمان این اکران مشخص نشده است ولی به‌احتمال فراوان نسخه دیجیتالی این فیلم به این ایستگاه ارسال خواهد شد تا به کمک پروژکتور موجود در این ایستگاه بتوان آن را پخش کرد.»

شایان ذکر است که تا به امروز فیلم‌های فراوانی در این ایستگاه پخش شده‌اند و مجموع آن‌ها به 500 عدد می‌رسد و مهم‌ترین‌ آن‌ها را می‌توان فیلم‌هایی مانند ترمیناتور 2، ماتریکس و بلید رانر و آرماگدون دانست.

 

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا