رونمایی مرسدس بنز از پروژه MBUX در نمایشگاه CES

شرکت مرسدس بنز که به‌عنوان یکی از برندهای لوکس خودروسازی در جهان به‌حساب می‌آید، برنامه‌های ویژه‌ای برای نمایشگاه CES سال پیش رو در دست‌کار دارد. یکی از بدیهی‌ترین موارد برای این شرکت رونمایی از خودروهای جدید است ولی در این مقاله تمرکز ما بر روی موردی کاملا متفاوت است: مرسدس بنز قصد دارد تا در این نمایشگاه به سراغ نسخه جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی داخل خودروی خود به نام MBUX رفته و از آن رونمایی کند.

این نمایشگاه که قرار است تا در ماه ژانویه سال 2018 در شهر لاس‌وگاس آمریکا انجام شود، به‌خوبی فناوری‌های مختلفی را در خود جای خواهد داد که سیستم MBUX یکی از موارد هیجان‌انگیز آن به‌حساب می‌آید. این سیستم که خلاصه عبارت تجربه کاربری مرسدس بنز یا (Mercedes benz User Experience) است قرار است تا تجربه‌ای نوآورانه و متفاوت را درون خودروها به ارمغان بیاورد.

البته این شرکت هنوز اطلاعات جدیدی درباره این موضوع ارائه نکرده است و برای دریافت جزئیات مرتبط با این سیستم باید منتظر فرارسیدن این نمایشگاه باقی ماند. شایان‌ذکر است که این سیستم قرار است تا ابتدا بر روی مدل‌های گران‌قیمتی مانند خودروهای جدیدی کلاس جی یا کلاس اس این شرکت عرضه شود. همچنین در آینده نیز قرار است تا خودروهای کوچک‌تر مرسدس (که در ماه‌های ابتدایی سال 2018 عرضه خواهند شد) نیز از این مزیت بهره‌مند گردند.

منبع: Cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا