ویزیت رایگان در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا با برخورداری از هفت کلینیک درمان ناباروری، سقط مکرر، درمان های جایگزین(اهدا)، سلامت جنسی، کلینیک اندومتریوز، کلینیک سلامت مادر،جنین و نوزاد، کلینیک پستان و ارائه خدمات اهدا به زوج های نابارور در حال فعالیت است که در چهاردهمین سالگرد افتتاح خود با هدف ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردان، ویزیت اولیه را به صورت رایگان به متقاضیان ارایه می دهد.

گفتنی است که مرکز فوق تخصصی ابن سینا، نخستین مرکزی است که به صورت اختصاصی در کشور به درمان سقط مکرر و عدم موفقیت مکرر در درمان ناباروری می پردازد.

همچنین از دیگر ویژگی های قابل توجه این مرکز می توان به نصب و بهره برداری از سیستم جامع مدیریت اطلاعات بیماران، انجام جراحی های تشخیصی و درمانی موارد پیشرفته اندومتریوز، کنترل بارداری های پرخطر، شناسایی و درمان مشکلات جنین، تشخیص نقایص ژنتیکی قبل از انتقال جنین به رحم(PGD) اشاره کرد.

لازم به ذکر است کلیه متقاضیان جهت انجام ویزیت اولیه رایگان و ارزیابی وضعیت باروری خود در تاریخ یاد شده      می توانند بین ساعت 8 صبح الی 14 با شماره 23519 و داخلی 434 تماس حاصل نموده و با تعیین وقت قبلی از این خدمت بهره مند شوند.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا، همه روزه به غیر از روزهای تعطیل به آدرس تهران،خیابان شریعتی،نبش خیابان یخچال آماده ارایه ی کلیه خدمات درمان ناباروری به مراجعین گرامی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام من که هنوز از دیروز وارد این کلینیک برای درمان شدم ولی خواهش میکنم این قد از رایگان بودن این مرکز نگین چون از لحظه ی ورود به کلینیک باید پول خرج کنی تا دیقه ای که خارج میشی ولی خب خدا کنه نتیجه دار باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا