موسسه «جی پی مورگان» بیت کوین را دارایی نوظهور می خواند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،این موسسه اعلام کرد که به احتمال زیاد در آینده نزدیک از ارزهای رمزنگاری شده برای معمالات و تراکنش های خود استفاده می‌کند و خدمات مختلف مربوط به این پول را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین به خاطر افزایش علاقه مندی سرمایه گذارانی نظیر جی پی مورگان روی حوزه پول های دیجیتالی عنوان شده است.

در روز دوشنبه هفته گذشته، یکی از موسسات مالی واقع در شیکاگو اعلام کرد که از هفته جاری معاملات خود بر پایه بیت کوین را شروع می‌کند؛ همین مسئله باعث شد تا جی پی مورگان با ارسال یادداشتی به مشتریان خود، اعلام کند که در حال بررسی اقدامات اولیه برای جای دادن ارزهای دیجیتالی در لیست دارایی های نوظهور است.

تحلیلگر جی پی مورگان در این خصوص گفت: ارزهای رمزنگاری شده همانند فلز طلا، پتانسیل تبدیل شدن به یک دارایی ارزشمند را دارند.

جمی دیمون (Jamie Dimon) مدیرعامل جی پی مورگان نیز در سخنان خود اعلام کرده که با وجود دیدگاه منفی نسبت به بیت کوین، این شرکت تصمیم دارد تا از این پول در تراکنش های مالی خود پشتیبانی کند.

در سپتامبر سال جاری میلادی، مدیر عامل این موسسه ارزهای رمز پایه و مخصوصا در میان آنها بیت کوین را به عنوان ابزاری برای کلاه برداری عنوان کرد و گفت که این ارز رمز پایه در یک حباب قیمت قرار گرفته است.

جی پی مورگان

انتشار دیدگاه و نظر این موسسه مالی یکی از اصلی ترین علت های افزایش قیمت بیت کوین در چند روز اخیر محسوب می شود. در واقع رسانه ای شدن این دیدگاه باعث شد تا ارزش بیت کوین در بامداد روز سه شنبه هفته گذشته، 5 دسامبر 2017 به بیش از 11 هزار و 827 دلار برسد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا