اسپیکر هوشمند گوگل دوباره به play و pause مجهز شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مشکل پیشین باعث می‌شد تا اسپیکر هوشمند گوگل به طور خودکار به جای پخش موسیقی، اقدام به ضبط صدای محیط اطراف کند. در آن زمان گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده این محصول، مجبور به حذف موقتی کارکرد دکمه بالایی شد.

کاربران اسپیکر هوشمند گوگل از همین حالا با نصب آپدیت جدید می‌توانند این قابلیت را به دستگاه خود بازگردانند. وظیفه پخش و توقف موسیقی از این پس بر عهده دکمه‌های کناری خواهد بود. این دکمه‌ها تا پیش از این تنها حجم صدا را کنترل می‌کردند که حالا در آپدیت جدید کاربردی دوگانه پیدا کرده‌اند. بر همین اساس، در صورت نیاز به کنترل حجم صدا، کاربران باید دکمه های کناری را نگه دارند. این قابلیت شامل نحوه پخش موسیقی، اخبار، زنگ های هشدار و تماس های تلفنی نیز می‌شود.

آپدیت جدید اسپیکر هوشمند گوگل به تازگی منتشر شده و قرار است در برخی مناطق با تاخیر عرضه شود. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن مخصوص این محصول اقدام به آپدیت اسپیکر خود کنند.

مشکل یاد شده اولین بار توسط وب سایت Android Police کشف شده بود و باعث می‌شد تا دکمه بالایی اسپیکر هوشمند گوگل تنها با یک فشار اقدام به ضبط صدای محیط اطراف کند. این مسئله باعث ایجاد نگرانی های زیادی در مورد نقض حریم خصوصی کاربران شده بود.

با این حال آپدیت جدید هنوز مشکل دکمه بالایی اسپیکر هوشمند گوگل را حل نکرده است و هنوز کارکرد این دکمه غیر فعال است. با این حال، گوگل امکان پخش و توقف موسیقی را به دکمه های کناری آورده تا کارکرد این اسپیکر هوشمند دچار اختلال نشود.

آپدیت جدید نشان می‌دهد که گوگل هنوز نتوانسته مشکل دکمه بالایی اسپیکر هوشمند خود را حل کند و فعلا راه حلی موقت برای کاربران آن ارائه داده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا