نسخه نهایی اپلیکیشن مدیریت فایل گوگل برای کاربران اندروید عرضه شد

به گزارش سینپرس به نقل از کلیک،اپلیکیشن مدیریت فایل گوگل با عنوان Files Go یکی از مهم ترین خلأ های نسخه خام سیستم اندروید را برطرف کرده است. این اپلیکیشن تنها یک ماه پیش برای مدیریت فایل ها و همچنین دریافت یا ارسال آنها از دستگاه های اندرویدی و ویندوزی دیگر توسعه یافت.

کاربران سیستم عامل اندروید با استفاده از اپلیکیشن مدیریت فایل گوگل می‌توانند مدیریت بهتری روی فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه خود و فضای ابری با حساب های کاربری مختلف داشته باشند. این اپلیکیشن قرار است از این پس یکی از اپلیکیشن های اصلی و پیش فرض اندروید 8.1 با عنوان اوریو (GO Edition) باشد.

مهم ترین مزیت استفاده از اپلیکیشن مدیریت فایل Files Go این است که توسط گوگل توسعه داده شده و به طور کامل با اندروید بهینه شده است. این اپلیکیشن نظیر اپلیکیشن های مشابه دیگر، تبلیغات مختلف را پخش نمی‌کند و مزاحمت های گوناگون برای کاربر به همراه ندارد.

اپلیکیشن مدیریت فایل گوگل همچنین امکان پشتیبانی از حافظه های جانبی را دارد و می‌توان از طریق آن فضای ذخیره سازی داخلی و جانبی را بهتر از همیشه مدیریت کرد.

گوگل برای توسعه این برنامه همچنین از یک سیستم جدید برای ارسال و دریافت فایل ها به دیگر دستگاه ها رونمایی کرده است. این قابلیت شباهت زیادی به قابلیت AirDrop توسعه داده شده توسط اپل دارد و می‌تواند با سرعت 125 مگابیت بر ثانیه فایل ها را به صورت رمزنگاری شده بین دستگاه ها انتقال دهد. سیستم ارسال فایل ها از طریق این اپلیکیشن با وای فای کار می‌کند و لزوما نیازی به بلوتوث ندارد.

این اپلیکیشن همچنین می‌تواند از فایل های داخلی گوشی در ذخیره سازی ابری نظیر OneDrive و دراپ باکس و گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کند.این اپلیکیشن برای کارکرد بهینه نیاز به اندروید نسخه 5 به بالا دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا