کوله‌پشتی‌ همراهی که زندگی شما را تغییر می‌دهد

به‌تازگی یک شرکت ویژه کیک استارت، ایده جدید و ویژه‌ای را برای استفاده از تجهیزات همراه ارائه کرده است. این ایده شامل تبدیل کوله‌پشتی‌های عادی به ابزارهایی هوشمند و کاربردی‌تر است که موجب می‌شود تا بسیاری از مشکلات ما در زمان حرکت و جابجایی به‌واسطه این محصول حل شود.

شایان‌ذکر است که این شرکت که ویسوو (Visvo) نام دارد این کیف را با قابلیت‌های دیجیتالی هوشمند و غیرهوشمند متعددی طراحی کرده و در رده‌های مختلفی آماده خواهد کرد. این کیف در نخستین گام به یک باتری بسیار بزرگ مجهز است که موجب می‌شود تا بتوان از آن برای شارژ کردن گجت‌های مختلف کاربر در هنگام حرکت استفاده کرد. به‌این‌ترتیب به‌راحتی می‌توان تلفن همراه هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند یا تبلت را به کمک این باتری شارژ کرده و در پایان روز برای شارژ باتری اصلی این کیف اقدام کرد.

در این میان یکی از امکانات دیگر این سیستم را می‌توان مجهز بودن آن به چراغ‌های جلو و پشت برای شرایط دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی دانست. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که بسیاری از کسانی که در زمان پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری شبانه در معرض خطر تصادف قرار دارند، امنیت کافی داشته باشند. این کیف همچنین به سامانه موقعیت‌یاب جهانی متصل است و می‌توان موقعیت مکانی آن را ردیابی کرد.

همچنین قابلیت‌های ویژه دیگری نیز بر روی این محصول قرار دارند که شامل استفاده از یک سیستم مغناطیسی برای جلوگیری از افتادن هدفون کاربر به روی زمین و یک محفظه ویژه برای قرار دادن کلیدهای کاربران است.

این شرکت کار خود را به‌صورت استارت‌آپ آغاز کرده و سعی دارد تا با جمع‌کردن  پول از طریق کمپین‌های ویژه به سراغ تامین بودجه مورد نیاز برای این پروژه برود. در این میان تا به امروز رقم 87 هزار و 889 دلار برای این پروژه تامین شده است. آخرین کمپین این پروژه در کشور آلمان بوده و در آن 17 هزار و 535 دلار جمع شده است.

منبع:  Gizmodo

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا