مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،برخی از شایعات پیشین تاکید دارند که سامسونگ تا یک ماه دیگر از پرچمدارهای جدید خود در جریان کنفرانس CES 2018 رونمایی می‌کند و برخی دیگر ادعا کرده اند که تاریخ معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تا MWC 2018 به تعویق خواهد افتاد.

اما حالا SlashLeaks اطلاعات تازه‌ای را از پرچمدار بعدی کره ای ها فاش کرده است. بر همین اساس، مشخصات گلکسی اس 9 شامل نمایشگر با اندازه 5.77 اینچ، پردازنده اسنپ دراگون 845 و امکان اتصال به شبکه همراه LTE  می‌شود.

مشخصات گلکسی اس 9 در حالی منتشر شده است که سامسونگ به تازگی از تراشه جدید اکسینوس 9810 رونمایی کرده است. همین مسئله باعث شده بود تا برخی از تحلیل گران حدس هایی را در مورد حضور تراشه اختصاصی سامسونگ در لیست مشخصات گلکسی اس 9 مطرح کنند.

علاوه بر این، مشخصات گلکسی اس 9 که به تازگی منتشر شده هیچ اطلاعاتی در مورد میزان حافظه رم، سنسور دوربین ها، ظرفیت باتری و نوع و دقت سیستم های احراز هویت بیومتریک به کار برده شده در تلفن های هوشمند نمی‌دهند.

مشخصات گلکسی اس 9

سامسونگ از چند ماه گذشته تلاش های زیادی برای تولید هر چه بهتر گلکسی اس 9 کرده است. این شرکت تصمیم دارد با پرچمدار 2018 خود وارد رقابت جدی با پرچمدار تلفن های هوشمند اپل با عنوان آیفون 10 شود.

شایعات پیشین که مربوط به تصویر یک قاب بود، نشان از پنل پشتی مجهز به سنسور اثر انگشت در لیست مشخصات گلکسی اس 9 داشت. با این حال هنوز معلوم نیست که آیا سامسونگ تصمیم به توسعه قابلیتی مشابه با فیس آیدی و دوربین TrueDepth به کار رفته در آیفون 10 دارد یا فقط به احراز هویت بیومتریک از طریق اثر انگشت بسنده خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا