پیام رسان فیس بوک از دسترس تعداد زیادی کاربر خارج شد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اپلیکیشن چت شبکه اجتماعی فیس بوک برای کاربران قطع شده و این افراد قادر به ارسال پیام به یکدیگر نیستند.

گزارش هایی که از روز سه شنبه توسط کاربران فیس بوک منتشر می‌شود، نشان می‌دهند که گستره مشکل یاد شده جهانی بوده و محدود به کشور یا منطقه ای خاص نمی‌شود. با این حال، گزارش های ابتدایی توسط برخی از کاربران فیلیپین منتشر شده بود که همین مسئله باعث شد تا بسیاری از افراد بر این باور باشند که قطعی اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک سراسری نبوده و تنها محدود به کشورهایی خاص می‌شود.

اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک یک برنامه جداگانه است که در تلفن های هوشمند اجرا می‌شود، اما می‌توان از آن در داخل اپلیکیشن رسمی فیس بوک و نسخه وب و دسکتاپ نیز به طور محدود استفاده کرد.

قطعی سراسری اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک در حالی سر و صدای زیادی به پا کرده که واتس اپ به عنوان پیام رسان دیگری که تحت نظارت فیس بوک قرار دارد، هنوز قادر به سرویس دهی به کاربران است. لازم به یادآوری است که واتس اپ نیز در چند ماه گذشته با چالش های مختلف نظیر قطعی موقت ارتباط کاربران روبرو است.

علاوه بر این، فیس بوک تنها یک روز پیش از این قطعی سراسری، اعلام کرده بود که تصمیم به عرضه  نسخه ای خاص از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی برای کودکان دارد. فیس بوک اعلام کرده بود که بر اساس سیاست جدید، این شبکه اجتماعی به کاربران کوچک تر از 13 سال و بزرگ تر از 6 سال نیز خدمات ارائه می‌دهد.

قطعی سراسری پیام رسان فیس بوک باعث شده تا سهام کمپانی فیس بوک نیز به میزان کمی کاهش را تجربه کند. مهم ترین علت این کاهش سهام، استفاده برخی از کسب و کار های بین المللی برای کارهای تجاری از پیام رسان فیس بوک عنوان شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا