اسنپ، نخستین خودروی ماژولار خودران + گزارش تصویری

  1. خودروی اسنپ را می‌توان یکی از عجیب‌ترین محصولات شرکت سوییسی رین اسپید دانست. این خودروی مفهومی یک سیستم بسیار عجیب‌وغریب است که می‌تواند دو مورد بسیار بزرگی که صنایع خودروسازی با آن‌ها روبرو هستند را رفع کند.

در ابتدای کار باید بگوییم که شرکت رین اسپید بیشتر در زمینه طراحی مشهور است و بیشتر به خاطر طراحی ویژه و تیون کردن خودروهای شرکت پورشه شناخته می‌شود. با این وجود این کمپانی طراحی ویژه‌ای را انجام داده است که موجب می‌شود تا در نخستین نگاه فکر کنید هیچ‌چیز ویژه‌ای در محصول نهایی وجود ندارد ولی هرچقدر که بیشتر دقت کنید، می‌توانید بیشتر به معجزه این محصول پی ببرید.

خودروی جدید آن‌ها یعنی اسنپ محصولی است که قرار است تا در نمایشگاه CES از آن رونمایی شود. مشکلاتی که گفته شد صنایع خودروسازی با آن‌ها روبرو است را باید تاثیر محیطی و بالاترین حد ممکن از فناوری دانست. اسنپ توانسته است تا هر دو مورد را به‌خوبی حل کند. وضعیت این خودرو به این ترتیب است که می‌توان داخل آن را به‌واسطه ساختار مدولار طراحی این خودرو، به‌راحتی به انواع و اقسام فناوری مجهز کرد و به این ترتیب تاثیر محیطی و استفاده از فناوری به‌یک‌باره به صورت کامل حل می‌شوند.

این خودرو اندکی شبیه به یک اسکیت بزرگ است که یک محفظه حمل مسافر روی آن قرار گرفته است. محیط داخلی این خودرو به نحوی طراحی شده است که حتی می‌توان جلسات کاری را نیز در آن انجام داد و به خاطر خودران بودن این خودرو به‌راحتی می‌توان بدون دردسر، محیط بزرگی را به کاربران اختصاص داد.

 

منبع: cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا