آیمک پرو تا 2هفته دیگر عرضه می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بر اساس لیست جست و جوهای گوگل، تاریخ عرضه آیمک پرو در روز 18 دسامبر خواهد بود و افرادی که پول خود را برای خرید این ورک استیشن نسبتا گران قیمت آماده کرده بودند، تا دو هفته دیگر می‌توانند اقدام به خرید این محصول کنند.

لیست جست و جوهای گوگل علاوه بر تاریخ عرضه آیمک پرو، اطلاعات مهم تری از ورک استیشن قدرتمند اپل فاش می‌کند. بر همین اساس، ورک استیشن جدید اپل مجهز به غول پردازندشی 18 هسته‌ای سری Xeon تولید شده توسط اینتل است. با این حال گزینه‌های میان رده آن مجهز به پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای هستند.

تاریخ عرضه آیمک پرو در حالی مشخص شده که تنها دو هفته پیش بسیاری از اطلاعات عجیب این دستگاه از طریق برخی خبرگزاری‌ها فاش شد. شایعات تاکید دارند که ورک استیشن جدید اپل علاوه بر پردازنده قدرتمند Xeon مجهز به پردازنده کم مصرف A10 Fusion نیز هست که به طور دائم، حتی در صورت خاموش بودن دستگاه نیز می‌تواند خدماتی مختلف را به کاربر ارائه دهد.

عرضه آیمک پرو

عرضه آیمک پرو با پردازنده A10 می‌تواند به امنیت و هوشمندتر شدن این کامپیوتر قدرتمند بیافزاید. این پردازنده کم مصرف کارایی مختلفی نظیر اتصال همیشگی به اینترنت برای کنترل از راه دور توسط کاربر، فعال سازی دستیار هوشمند صوتی سیری و نشان دادن همیشگی مکان دقیق آیمک پرو را دارد.

خرید یک ورک استیشن با قیمت پایه 5000 دلار، یک سرمایه گذاری بزرگ برای کمپانی ها به حساب میاید و اپل با عرضه آیمک پرو تلاش کرده تا قابلیت های امنیتی این دستگاه را در مقابل سرقت افزایش دهد.

آیمک پرو در جریان کنفرانس WWDC 2017 معرفی شد و اپل در آن زمان اعلام کرد که عرضه این ورک استیشن تا ماه دسامبر سال جاری میلادی به تعویق خواهد افتاد و حالا شایعات جدید از عرضه این ورک استیشن گران قیمت تا دو هفته دیگر حکایت دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا