تنها 2 روز دیگر تا تولد گوشی جدید هوآوی Nova 2S باقی مانده است!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اخبار مربوط به نوا 2 اس برای اولین بار در ماه مه سال جاری میلادی منتشر شد. در آن زمان هواوی از دو نسخه تلفن هوشمند میان رده با عنوان نوا 2 و نوا 2 پلاس رونمایی کرد و اعلام کرد که در آینده ای نزدیک از اسمارت فون های میان رده دیگری رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر این، شایعات از چند هفته پیش، جزییات بسیار زیادی از تلفن هوشمند میان رده بعدی هواوی را فاش کردند. بر همین اساس نوا 2 اس قرار است با سخت افزاری قوی تر از نوا 2 و نوا 2 پلاس عرضه شود. شایعات تاکید دارند که این تلفن هوشمند دارای نمایشگر فول اچ دی با اندازه 6 اینچ و نسبت ابعاد 18 به 9 است. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد دارای 6 گیگابایت رم به همراه 4 لنز دوربین است. البته در ادامه این شایعات، تصویری ناواضخ از این تلفن هوشمند نیز منتشر شده بود.

نوا 2 اس

شنیده ها حاکی از آن است که دوربین پشت نوا 2 اس دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی و یک لنز 16 مگاپیکسلی خواهد بود. از طرفی دوربین جلویی این تلفن هوشمند دارای دو لنز 20 مگاپیکسلی خواهد بود. این تلفن هوشمند احتمالا مجهز به پردازنده 8 هسته ای Kirin 960 بوده و از رابط کاربری EMUI 8.0 در سیستم عامل اندروید نسخه اوریو استفاده می‌کند.

علاوه بر این، وب سایت Mysmartprice به تازگی در طول افشاسازی های خود مدعی شده که هواوی این تلفن هوشمند را در تاریخ هفتم دسامبر (16 آذر ماه) یا به عبارتی دیگر تا پس فردا معرفی شود. هواوی تصمیم دارد تا مراسم رونمایی از این تلفن هوشمند را در شهر پکن برگزار کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا