سیپدا؛سامانه ای برای تسریع در مدیریت یکپارچه پایان نامه ها

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، این سامانه افزونه های کاربردی دیگری از جمله مدیریت امور فارغ التحصیلان را در خود جای داده است و اکنون 70 واحد دانشگاهی و نزدیک به 7 هزار دانشجو از آن استفاده می کنند.

سامانه سیپدا که به پنجمین همایش ملی یک روزه مدیران فناوری اطلاعات ارسال و برای ارائه در قالب پوستر پذیرفته شد، برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی طراحی شده است و از زمانی که دانشجو وارد دانشگاه می شود، با نام کاربری و رمز شخصی که دانشگاه به وی می دهد، می تواند از این سامانه استفاده کند.
یکی از طراحان این سامانه در مورد آن به خبرنگار علمی ایرنا توضیح داد: این سیستم روند پذیرش پژوهش و پایان نامه های دانشجو را سریع تر و با دقت بیشتر انجام می دهد.
سحر عظیم زاده ادامه داد: دانشجو از ابتدای تحصیلات تکمیلی، پروپوزال، تایید شدن اساتید راهنما و مشاور و …را از طریق این سایت انجام می دهد.
وی توضیح داد: همچنین دانشجو به خدمات ارزش افزوده ای مانند همانندجویی پروپوزال پایان نامه و پایان نامه های مشابه از طریق این سایت دسترسی دارد.
شرکت فناوری سازنده این سامانه یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد و فعال در زمینه فناوری اطلاعات است.
پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با همکاری نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در 8 گرایش یکشنبه (5 آذر) در برج میلاد تهران برگزار شد.
این همایش با شعار «حکمرانی داده‌ها و دولت الکترونیکی از دیدگاه علوم و فناوری اطلاعات» شامل محورهای مختلف دولت الکترونیکی، سلامت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بازرگانی الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، عدالت الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی و مطالعات اجتماعی فناوری اطلاعات بود و در آن به سه محصول برتر در زمینه فناوری اطلاعات جایزه فناوری اطلاعات برتر (فاب) داده شد.
از میان محصولات ارسالی به دبیرخانه همایش، 15 محصول به عنوان برگزیده انتخاب و تقدیر شد و سه محصول برتر، جوایز فاب طلایی، نقره‌ای و برنزی را دریافت کردند.
در میان محصولات برگزیده، سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعب، مربوط به شرکت پکتوس فاب طلایی، پلتفرم زبردستان مربوط به شرکت گرامی سرزمین هوشمند، فاب نقره‌ای و آنتی‌ویروس پادویش از شرکت گرامی نرم افزاری امن پرداز فاب برنزی را دریافت کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا