برگزاری دومین رویداد استارتاپی مد و فناوری

به گزارش روابط عمومی ستفا،رویداد استارتاپی مد و فناوری، رویدادی ترویجی و با رویکرد آموزشی است. در جریان این رویداد دو روز و نیمه حدود 50 الی 100 نفر از دانشجویان، دانش‌اموختگان و علاقمندان صاحب ایده در زمینه مباحث استارتاپ و کارآفرینی در حوزه طراحی پارچه و لباس و فناوری‌های مرتبط با آن گرد هم جمع می‌شوند و ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی سازی  یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل اموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه می‌بخشند. در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، طراحی مد و پارچه و لباس، گرافیک و رایانه و کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم و ایده برتر ارزیابی، داوری و معرفی خواهند شد.
هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بستری برای جذب و ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه دانشجویان، دانش‏ آموختگان دانشگاه ‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‏‌های کسب و کار در زمینه طراحی، هنر و مد است. ایده‌ها و تیم‌های برتر علاوه بر تقدیر و کسب جوایز مادی، از اولویت بررسی امکان جذب در مراکز رشد و کانون‌های رشد، شکوفایی و خلاقیت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و شروع کسب و کار نوپای خود، ارائه خدمات پشتیبانی و تجاری سازی محصول، مشاوره و آماده ‏سازی جذب سرمایه‏‌گذاران و ….. برخوردار خواهند شد.
محورهای رویداد عبارتند از:
1-  بازآفرینی و نوآوری در طرح‌های اصیل البسه ایرانی – اسلامی
2- برندسازی، بازاریابی و تقویت فروش لباس‌های برگرفته از نقوش ایرانی- اسلامی
3- نوآوری در طراحی و تولید ملزومات البسه و پوشاک
4- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه صنعت پوشاک
لازم به ذکر است پیش رویداد در تاریخ چهارشنبه 1  آذر ماه ساعت 13 الی 16 همراه با سخنرانی انگیزشی کارآفرینان برتر حوزه صنایع فرهنگی و برگزاری کارگاه ایده‌پردازی و پرورش ایده توسط استاد بین‌المللی کارآفرینی در مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا برگزار گردید. شرکت در این رویداد برای کلیه علاقمندان بلامانع است .

برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنید

 https:// evand.com/events/alzahra-mod:

تلفن دبیرخانه: 021-88034035

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا