آغاز مراسم افتتاحیه مرحله نهایی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، آیین افتتاحیه مرحله نهایی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور صبح روز سه‌شنبه ۷ آذرماه با حضور حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و جمعی از مقامات و مسئولان وزارت بهداشت‏، دستگاه‌های دانشگاهی و برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد.

در این جشنواره که میزبانی آن برعهده وزارت بهداشت‏‏، درمان و آموزش پزشکی است و ۱۰۰۸ نفر از دستگاه‌های مختلف دانشگاهی دربخش‌ها و رشته‌های مختلف به مرحله نهایی راه‌یافته‌اند‏، طی آیین افتتاحییه از برگزیدگان بخش‌های هنری‏، ادبی‏، فناوری‏، معارف( کتبی) و پژوهشی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل می‌آید.

اهدای جوایز بخش کتبی و معارفی و اعلام کاندیدادها و برگزیدگان این بخش توسط فرزاد حسنی مجری مراسم افتتاحیه و همچنین اهدای ۳۰ جایزه به برگزیدگان این بخش از جمله برنامه‌های آیین افتتاحیه است.

اجرای گروه هم خوانی و تواشیح محمد رسول الله(ص)‏ و تقدیر و بزرگداشت داود میرباقری کارگردان فیلم‌ها و سریال‌های فاخر مذهبی و قرآنی به واسطه تولید آثار ارزشمند در این زمینه از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه است.

در این مراسم در قالب نماهنگی کوتاه، گزارشی از روند داوری بخش‌ها و رشته‌های مختلف سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور

همچنین در ادامه آیین افتتاحیه، تئاتر پرفورمنس تحت عنوان فرات خون به کارگردانی احسان ملکی به صورت زنده اجرا خواهد شد.

اهدای جوایز بخش ادبی‏، فناوری و پژوهشی و اعلام کاندیدا و برگزیدگان این بخش‌ها و همچنین اهدای ۳۰ جایزه به رتبه‌های برتر این بخش‌ها از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه سی ودومین جشنواره ملی قرآن وعترت دانشگاهیان سراسر کشور است.

همچنین در مراسم افتتاحیه‏، اهدای جوایز بخش‌های هنرهای تجسمی و فیلم و اهدای ۲۷ جایزه به برگزیدگان این بخش‌ها و اعلام کاندیداها و برگزیدگان صورت خواهد گرفت.

به گزارش مفدا‏، سخنرانی دکتر محمد رضا فراهانی‏، رئیس سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور ومعاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و سخنرانی حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های این مراسم است.

معرفی برگزیدگان بخش ادبی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان

برگزیدگان بخش‌ ادبی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان امروز سه‌شنبه هفتم آذرماه در مراسم افتتاحیه‌ این جشنواره که در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران در حال برگزاری است،معرفی و تقدیر شدند که بر این اساس اسامی برگزیدگان بخش ادبی به شرح زیر است:

بخش ادبی

رشته فیلمنامه نویسی

شایسته تقدیر

سهیلا باقری شریف آبادی،از وزارت علوم تحقیقات و فناوری
سعیدموذنی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی
محمد جواد شاهمیری از دانشگاه فرهنگیان

نمایشنامه نویسی

رتبه نخست، پدرام محمدپور از دانشگاه فرهنگیان
رتبه دوم ، آیت اسدی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی
رتبه سوم، سید مجید میرحسینی از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

داستان نویسی

رتبه نخست ، مهسا امیری از دانشگاه جامع علمی و کاربردی

رتبه دوم: اعظم ابهری قزل احمد از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

رتبه سوم: حسین عوض زاده از دانشگاه فرهنگیان و کامران داوودی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری

شعر

رتبه نخست: معصومه مرادی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری
رتبه دوم: رزا رودینی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری
رتبه سوم: ابراهیم زمانی ازدانشگاه جامع علمی و کاربردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا