دستگاه آب‌ساز 200 لیتری جهاد دانشگاهی هرمزگان رونمایی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،حمید یاسی‌پور طهرانی، قائم‌مقام دبیر اجرایی نمایشگاه پژوهش و فناوری استان هرمزگان اظهار کرد: 55 غرفه با 45 عنوان حقوقی از قبیل دانشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک علم و فناوری، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خصوصی صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند.

یاسی‌پور طهرانی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته با رشد صددرصدی غرفه‌ها روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بیشتر از 30 غرفه نداشتیم اما امسال از نظر عنوانی 100 درصد و از نظر تعداد با رشد 90 درصدی مواجه هستیم.

قائم‌مقام دبیر اجرایی نمایشگاه پژوهش و فناوری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه برای نخستین بار صنایع  35 درصد غرفه‌های نمایشگاه را تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: در نمایشگاه از چهار محصول دانش‌بنیان در قالب جشنواره‌های ایده‌های برتر رونمایی شد که یکی از مهم‌ترین این محصولات دستگاه 200 لیتری آب ساز جهاد دانشگاهی بود که برای اولین بار در کشور ساخته‌شده است.

وی تصریح کرد: یکی از قابلیت‌های این دستگاه، مصرف انرژی کمتر و از لحاظ ابعاد کوچک‌تر از نمونه‌های خارجی مشابه است.

یاسی‌پور طهرانی اظهار کرد: راندمان این دستگاه به شکلی است که در رطوبت‌های بسیار پایین هم می‌تواند آب تولید کند.

نمایشگاه پژوهش و فناوری استان هرمزگان که از ۴ آذر ماه آغاز به کار کرده، تا 9 آذر در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۱۵ تا ۱۸ عصر در مجتمع آموزشی و پژوهشی مجتمع بصیرت (گفتگوی تمدن‌ها) برای بازدید عموم دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا