برگزاری اولین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش سیناپرس به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران، دوم آذرماه امسال، اولین کنفرانس "تحقیقات بازی‌های دیجیتال؛ گرایش‌ها، فناوری‌ها و کاربردها" را به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌کند.

مقالات این کنفرانس در 9 محور اساسی "گرافیک رایانه‌ای و بازی‌های دیجیتال"، "هوش مصنوعی و بازی‌های دیجیتال" "جنبه‌های فنی، الگوریتم‌ها و معماری‌های بازی‌های دیجیتال"، "پردازش بازی‌های دیجیتال"، "بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی"، "ابعاد رفتاری و اجتماعی بازی‌های دیجیتال"، "تعامل‌پذیری در بازی‌های دیجیتال"، "هنر و طراحی بازی‌های دیجیتال" و "اقتصاد، مدیریت و کسب‌وکار در بازی‌های دیجیتال" ارائه خواهد شد.

در روز دوم کنفرانس، برگزاری کارگاه آموزشی پیش بینی شده است. در کارگاه «یک روز با بازی»، تعریف بازی، تاثیر بازی، کاربرد بازی، نحوه ساخت بازی و کسب‌وکار بازی توسط اساتید مطرح این حوزه معرفی و تشریح می‌شود.

مراسم اختتامیه بعد از ظهر روز جمعه، سوم آذرماه با اهدای جوایز به برندگان مسابقه «بازی‌های جدی» و مقالات برتر برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، این کنفرانس از دومین دوره برگزاری خود به صورت بین‌المللی و با حضور پژوهشگران، اساتید، دانشگاه‌ها و مراکز علمی خارجی فعال در زمینه مطالعات بازی‌ های دیجیتال برگزار می‌شود.

کنفرانس "تحقیقات بازی‌های دیجیتال؛ گرایش‌ها، فناوری‌ها و کاربردها" نخستین کنفرانس تخصصی، جامع و میان رشته ای کشور در حوزه بازی‌های دیجیتال محسوب می‌شود که با رویکردی جامع و میان‌رشته‌ای تلاش می‌کند شبکه پژوهشگران این حوزه را در رشته‌های مختلف، از علوم فنی و مهندسی، پزشکی و هنر تا علوم انسانی، گسترش داده و با خلق هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، دانش تولید شده را به صنعت منتقل کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.dgrconf.com/fa/ مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا