مشخصات محصول آینده هوآوی نوا 3 منتشر شد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،لیست مشخصات نوا 3 هواوی در شبکه اجتماعی چینی ویبو قرار گرفت. طبق این لیست، محصول آینده هواوی از یک نمایشگر ۵.۹۳ اینچی برخوردار است. این نمایشگر از نسبت ۱۸ به ۹ بهره برده و از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD ) استفاده می‌کند.

نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ و رزولوشن FHD باعث شده تا نمایشگر نوا 3 هواوی از تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل در هر اینچ برخوردار شود. یک تراشه کایرین ۶۷۰ های‌سیلیکون نیز در نوا 3 استفاده شده که از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali G72 MP4 بهره می‌برد.

برای تامین انرژی لازم نوا 3 از یک باتری غیرقابل جداسازی با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده است. محصول جدید هواوی از ارتباطات 4G LTE برخوردار شده و همچنین قابلیت‌های متعددی برای عکاسی حرفه‌ای دارد.

گویا هواوی در نوا 3 از دو ترکیب دوربین دوگانه استفاده می‌کند، به این حالت که دوربین اصلی و دوربین سلفی از دو ماژول برخوردار هستند. دوربین اصلی از دو ماژول ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده است، البته اینکه کدامیک تله‌فوتو هستند، مشخص نیست. شاید هم هواوی از یک سنسور استاندارد RGB و یک سنسور مونوکروم در ترکیب دوربین اصلی استفاده کند.

در پنل جلویی نوا 3 از دو ماژول دوربین استفاده می‌شود. ماژول اول مجهز به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و در ماژول دوم نیز از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. احتمالا هر دو ماژول از سنسور استاندارد RGB استفاده می‌کنند. با این تفاوت که سنسور ۲ مگاپیکسلی برای افکت بوکه به کار می‌رود.

نوا 3 هواوی از یک درگاه microUSB 2.0 به همراه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده می‌کند، اما خبری از برخورداری از چیپ NFC نیست. حاشیه بسیار کمی در اطراف نمایشگر وجود دارد.

برخلاف محصولات موجود در بازار که از نسبت ۱۸ به ۹ برخوردار هستند، دکمه خانه از پنل جلویی نوا 3 حذف نشده است. به احتمال زیاد، سنسور اسکنر اثر انگشت نیز با دکمه خانه ادغام شده و شاهد استفاده از این سنسور در پشت نوا 3 نیستیم. انتظار می‌رود که نوا 3 ماه آینده معرفی شده و سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا