همایش مدیران فناوری اطلاعات با اعطای سه جایزه

به گزارش سیناپرسْ پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات را با همکاری نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در 8 گرایش برگزار می کند.

این همایش با شعار «حکمرانی داده‌ها و دولت الکترونیکی از دیدگاه علوم و فناوری اطلاعات» شامل محورهای مختلف دولت الکترونیکی، سلامت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بازرگانی الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، عدالت الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی و مطالعات اجتماعی فناوری اطلاعات است.
همایش یک روزه ملی مدیران فناوری اطلاعات که یکشنبه (5 آذر) در برج میلاد میزبان علاقمندان است، شامل بخش های مختلفی از جمله معرفی و ارائه دستاوردهای برگزیده در حوزه‌های گوناگون فناوری اطلاعات در قالب جایزه ملی فاب طلایی، نقره‌ای و برنزی؛ حمایت از ایده‌های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور؛ ارائه جدیدترین دستاوردهای بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه ITmanC 2017؛ ارائه جدیدترین نوآوری‌ها و اختراعات در استارت‌آپ دمو؛تقدیر از مدیران برتر فناوری اطلاعات و برگزاری نشست های تخصصی هم اندیشی است.
دبیر اجرایی این همایش مدیران بخش فناوری اطلاعات وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و غیردولتی را مخاطبان اصلی آن دانسته و به ایرنا گفت: شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و صاحبان ایده نیز می توانند در این همایش شرکت کنند.
احمد گنجی در مورد جوایز این همایش توضیح داد: جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر یا فاب به محصولات برتر این حوزه شامل نرم افزار، سامانه و …بعد از بررسی های کمیته داوری داده می شود، اکنون مرحله داوری پایان یافته و برندگان و افراد شایسته تقدیر نیز معرفی شده اند.
وی ادامه داد: جایزه مدیر برتر فناوری اطلاعات یا مبفا و جایزه دیگر شرکت های تحول آفرین فناوری اطلاعات را داریم که در همایش اعطا خواهد شد. اما علاقمندان برای ثبت نام در جایزه مدیران برتر و شرکت های تحول آفرین تا 30 آبان وقت دارند.
گنجی تاکید کرد: دکتر وحید احمدی دبیر کل شورای عالی عتف به عنوان رئیس همایش و مهندس امیرشجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و رئیس شورای راهبری این همایش هستند.
وی از برگزاری نمایشگاه همزمان با همایش خبر داد و گفت: نمایشگاه شامل آخرین اختراعات و نواوری های حوزه فناوری اطلاعات است و در برج میلاد برپا خواهد بود.
گنجی تصریح کرد: پیش از این چندین پیش نشست مقدماتی داشته ایم که هر ماه برگزار شده است؛ حکمرانی داده ها، مفاهیم و کاربرد، حکمرانی داده ها در صنایع، حکمرانی داده ها در صنایع، چهارچوب ها و مدل های حکمرانی داده ها، اهمیت و ضرورت حاکمیت داده ها در توسعه اینترنت اشیا.
به گفته دبیر اجرایی این همایش همچنین 5 کارگاه آموزشی با موضوعات مرتبط از جمله کاربرد داده کاوی در کسب و کار، نقش و اهمیت مدیریت رخداد در مراکز عملیات امنیت، نقش فناوری اطلاعات در توسعه کارآفرینی و بهبود کسب و کار، کلان داده در تصمیم گیری داده محور و چالش های آن، devops راهکاری برای مدیریت اثربخش تیم های فناوری اطلاعات در سازمان های پیشرو برای علاقمندان برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا