بخش چند نفره بازی های پلی استیشن 4 برای مدت محدودی رایگان شد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،با وجود اینکه اشتراک در دو شبکه محبوب و پرمخاطب پلی استیشن نتورک و Xbox Live کاملا رایگان است، اما دسترسی به بخش چند نفره و آنلاین عناوین ویدیویی در دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رایگان نبوده و کاربران جهت تجربه بازی ها با دوستان و سایر رقیبان باید ماهانه مبلغ 10 دلار را پرداخت کنند.

حال چنانچه منطقه حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک شما یکی از کشورهای اروپایی و یا استرالیا باشد، دیگر احتیاجی به پرداخت این هزینه نیست و می توانید به مدت پنج روز به صورت رایگان به بخش چند نفره بازی های پلی استیشن 4 دسترسی داشته باشید.

بر اساس اطلاعیه اخیر شرکت ژاپنی سونی، کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 از تاریخ 15 نوامبر سال میلادی جاری (24 آبان ماه) الی 20 نوامبر (29 آبان ماه) می توانند به صورت رایگان و بدون عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس به تجربه بخش چند نفره بازی های ویدیویی بپردازند تا در صورت تمایل، نسبت به خرید اشتراک این سرویس ویژه اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ این پیشنهاد فقط مختص کاربران اروپایی و استرالیایی شبکه محبوب PlayStation Network است و بازیکنان سایر مناطق از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا و کشورهای آسیایی از دسترسی رایگان به این بخش کماکان محروم هستند.

سرویس پلی استیشن پلاس یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین سرویس های شبکه PlayStation Network شناخته می شود که سالانه با دریافت مبلغ 60 دلار، امکانات زیادی را برای مشترکین خود فراهم می کند. از مزایا و امکانات این سرویس می توان به عرضه و ارائه بازی های رایگان در آغاز ماه میلادی، تخفیف های 50 (و بالاتر) در هنگام خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن، دسترسی به بخش چند نفره بازی ها و… اشاره کرد.

بخش چند نفره بازی های پلی استیشن 4

به نظر می رسد این پیشنهاد ویژه سونی، در پی افزایش قیمت عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس را در سه منطقه بریتانیا، اروپا و استرالیا است تا همچنان این سرویس به رشد و گسترش جامعه خود ادامه دهد. لازم به یادآوری است که مدتی پیش شرکت ژاپنی سونی قیمت عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس را در دو منطقه اروپا و استرالیا افزایش داد. به طور مثال و خلاصه، هزینه اشتراک سالانه، سه ماهه و ماهیانه در اروپا به ترتیب از مبلغ ۴۹٫۹۹، ۱۹٫۹۹ و ۶٫۹۹ یورو به ۵۹٫۹۹، ۲۴٫۹۹ و ۷٫۹۹ یورو افزایش پیدا کرد.

به علاوه، از بازی های رایگان ماه نوامبر سال میلادی جاری سرویس پلی استیشن پلاس می توان به بازی های Bound، Worms Battlegrounds و Until Dawn: Rush of Blood اشاره کرد. اگرچه بازیکنان و کاربران در این بازه زمانی پنج روز به عناوین ویدیویی مذکور دسترسی ندارند چرا که در واقع تنها بخش چند نفره بازی های پلی استیشن 4 رایگان شده و هیچ ارتباطی با امکانات سرویس پلی استیشن پلاس ندارد. بنابراین نمی توان اظهار داشت که در این مدت عضویت در سرویس PS Plus برای مدت محدودی رایگان شده است.

درصورتی که عنوان ویدیویی محبوب و پرطرفدار Call of Duty: WWII را خریداری کرده اید، پیشنهاد می کنیم که از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و حتما بخش چند نفره فوق العاده جذاب این بازی را تجربه کنید. البته بخش چند نفره و آنلاین این بازی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند!

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا