دوبی میزبان صنایع پیشرو هوا فضا

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دوسالانه نمایش های هوایی دوبی با عنوان (15th edition of the biennial Dubai Airshow) از روز دو شنبه بیست و دوم آبان ماه برابر با 13 نوامبر آغاز به کار کرد البته مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز یکشنبه برگذار شده و بازدید عمومی از آن از در روز دوشنبه امکان پذیر شد.

از جمله موارد معرفی شده در این نمایشگاه می توان به انواع فناوری های به کار رفته در فضاپیماها، راکت های ماهواره بر، هواپیماهای جنگی، تحقیقاتی و کشتی های نظامی و ناوهای هواپیما اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این زمینه، شرکت های مختلف سازنده هواپیما و قطعات جانبی آن به همراه تیم های آکروبات هوائی از سراسر دنیا در نمایشگاه و جشنواره بین المللی گردشگری هوائی و صنعت هوانوردی در کشور امارات حضور داشته و آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه ارائه می دهند.

از جمله موارد معرفی شده در این نمایشگاه می توان به انواع فناوری های به کار رفته در فضاپیماها، راکت های ماهواره بر، هواپیماهای جنگی، تحقیقاتی و کشتی های نظامی و ناوهای هواپیما اشاره کرد. در بخش هایی از این نمایشگاه نمونه های واقعی جنگنده ها و هواپیماهای نظامی ارائه شده و در قسمت هائی که امکان نمایش نمونه واقعی این فناوری ها وجود نداشته است، از ماکت های مشابه در ابعاد کوچکتر استفاده شده است. هدف اصلی برگزار کنندگان این برنامه ، افزایش تجربه و آگاهی بازدیدکنندگان و افراد مختلف از صنعت هوانوردی است .

به گفته متخصصان صنعت هوانوردی، این رویداد، سومین رویداد بزرگ سال جاری در این حوزه محسوب می شود.

ترجمه: فاطمه کردی

منبع: xinhuanet

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا