رویداد استارت‌آپی «وارونه تکنولوژی بیمه»

رویداد «وارونه تکنولوژی بیمه» توسط شتاب‌دهنده آواتک با همکاری نوآوردگاه و شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ در محل آمفی‌تئاتر کارخانه نوآوری (آما سابق) برگزار خواهد شد. 

تاریخ ثبت نام:  تا ۲۳ آبان ۱۳۹۶
محل:  آمفی تئاتر کارخانه نوآوری (آما سابق)
ثبت نام:  ثبت نام این رویداد از طریق این لینک انجام می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت تا ۲۳ آبان ۹۶ اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش سیناپرس به نقل از نوپانا، هدف از برگزاری رویداد «وارونه تکنولوژی بیمه»، شناخت بهتر صنعت بیمه، تاثیرات تکنولوژی در این صنعت و از همه مهم‌تر، نیازهای سرمایه‌گذاران و چالش‌هایی است که بی‌صبرانه منتظرند یک استارت‌آپ برای آن راهکار خلق کند. شرکت‌کنندگان همچنین برای «نوآوردگاه بیمه» که در تاریخ هفتم تا دهم آذرماه برگزار می‌شود و می‌توانند اخبار آن را در پورتال نوآوردگاه به نشانی noavardgah.ir دنبال کنند، آماده می‌شوند و قادرند هم‌تیمی‌های خود را بیابند.

برجسته‌ترین جنبه «رویداد وارونه» این است که نخست سرمایه‌گذاران چالش‌های صنعت و خلاهایی را که به شدت تشنه راهکارند، به کارآفرینان ارائه می‌کنند و در نتیجه استارت‌آپ‌ها نیز راهکارهای موثرتری را خلق می‌کنند و این چنین، رویداد وارونه از دیگر رویدادهای استارت‌آپی متمایز می‌گردد. در این رویداد، ارائه چالش‌های صنعت را بیمه کوثر برعهده خواهد داشت.

تیم تحقیق و توسعه آواتک پس از بررسی برخی شاخص‌ها، صنعت بیمه را انتخاب و ضمن مطالعه دقیق روندها و نمونه‌های موفق استارت‌آپی، تمرکز رویداد را بر «تکنولوژی بیمه» استوار کرده است. نتایج تحقیق مذکور، در خلال برنامه با شرکت‌کنندگان در میان گذاشته خواهد شد.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا