شرکت الکترونیک آرتس استودیوی رسپاون را خرید !

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرد که توانسته با استودیوی رسپاون به تفاهم برسد. این شرکت قصد دارد سازنده بازی محبوب تایتان فال را به قسمت ۳۱۵ میلیون دلار خریداری کند. البته اگر بازی‌های این استودیو عملکرد موفقی داشته باشند، ۱۴۰ میلیون دلار نیز به این مبلغ اضافه می‌شود.

۱۵۱ میلیون دلار به‌ صورت نقدی به استودیوی رسپاون داده می‌شود و ۱۶۴ میلیون دلار نیز به‌ صورت سهام در اختیار مسوولان استودیو قرار می‌گیرد. در مجموع، رقم پیشنهادی الکترونیک آرتس به ۳۱۵ میلیون دلار می‌رسد. علاوه بر این مبلغ، الکترونیک آرتس مشخص کرده که اگر بازی‌های استودیوی رسپاون تا پایان سال ۲۰۲۲ با فروش خوبی همراه باشد، ۱۴۰ میلیون دلار به این استودیو پاداش داده می‌شود.

استودیوی رسپاون در حال فعالیت روی پروژه‌های مختلفی است. یکی از این پروژه‌ها، بازی واقعیت مجازی با سبک اکشن شوتر است. همچنین یک بازی سوم شخص نیز در دست ساخت است که به داستان سری جنگ ستارگان مربوط می‌شود.

وینس زامپلا، موسس استودیوی رسپاون در مصاحبه‌ای گفت:

هدف ما از تشکیل استودیوی رسپاون، گردآوری استعدادها در صنعت بازی‌های ویدیویی است که توسعه دهندگان بازی‌های خلاقانه نیز شامل آنها می‌شوند. ما متوجه شدیم که زمان پیوستن به یک مجموعه بزرگ رسیده است. این مجموعه می‌تواند منابع مورد نیاز ما را برای ساخت و تکمیل پروژه‌هایمان تامین کند. این همکاری در حالی فراهم می‌شود که آزادی و خلاقیتمان را حفظ خواهیم کرد. الکترونیک آرتس به یک شریک خوب برای ساخت بازی‌های تایتان فال ۱ و تایتان فال ۲ تبدیل شده است. ما خوشحالیم که توانسته‌ایم با این مجموعه همکاری کنیم. این یک قدم بزرگ برای رسپاون، الکترونیک آرتس و طرفدارانمان است.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتس در مصاحبه‌ای گفت:

ما توانستیم دیدگاه رسپاون را به‌ عنوان یک توسعه دهنده بازی درک کنیم. رسپاون متشکل از استعداد، مغزهای خلاق و الهام‌بخش است. به همین منظور شراکت و همکاریمان را با رسپاون گسترش دادیم تا بتوانیم تجربه‌های بهتری را برای طرفدارانمان فراهم کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا