طراحی نرم افزار آموزشی توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،سعید منصوری علوی مدیر بازرگانی این شرکت روز جمعه توضیح داد: با این نرم افزار دانش آموز وارد فضای مجازی می شود و می تواند درس بخواند.
وی افزود: این نرم افزار که طراحی آن هفت سال زمان برده است، با حضور 81 نفر از مدرسان سازمان استعدادهای درخشان، 9 کارشناس فناوری اطلاعات، چهار روانشناس کودک و نوجوان و تیمی از مدیران بازاریابی برای پوشش خلاءهای نظام آموزشی تولید شده است.
به گفته منصوری علوی، خلاءهای نظام آموزشی شامل تعطیلی چهار ماهه مدارس، ایجاد محیط غنی دانش آموزی در فضای خانواده بر اساس پارامترهای روانشناسی، اپیدمی افت تحصیلی پس از دوران ابتدایی و در اختیار قرار دادن سامانه مدیریت روابط مشتری «سی آر ام» – CRM – است که با این نرم افزار پوشش داده می شود.
مدیر بازرگانی شرکت «سرزمین بدون مرز زر یاد» با اشاره به ارائه نهایی این نرم افزار گفت: مرحله آزمایشی این نرم افزار با ارائه به 12 مدرسه در سراسر کشور پایان یافته و از 20 آبان ماه فراخوان برای ارائه عمومی را منتشر می کنیم.
وی در مورد دیگر خصوصیات این نرم افزار گفت: طراحی سوالات چهار گزینه ای، تصحیح آزمون ها، طراحی پاسخنامه های تشریحی و «سالن های آزمون تقلب محبوب» از خصوصیات این نرم افزار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا