دستیار صوتی گوگل آهنگ ها را تشخیص می‌دهد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،آیا می دانید برای دریافت شناسه آهنگ درونی دیگر نیازی به پیکسل۲ ندارید؟ زیرا گوگل موفق به ساخت دستیاری شده که توانایی رقابت با برنامه «Shazam» را دارد. همانطور که مطلع هستید شازم ( Shazam) یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که با استفاده از یک دیتابیس عظیم می‌تواند با گوش کردن آهنگ مورد نظر شما، تمام اطلاعات مربوط به آن را در اختیارتان قرار دهد.

سرانجام گوگل تصمیم گرفته است این ویژگی را به دستیار هوشمند خود یعنی گوگل اسیستنت اضافه کند. زمانی که این دستیار صوتی عرضه شد، عده زیادی از کاربران از نبود چنین امکانی در آن ناامید شدند، اما حالا با آپدیت جدید می‌توانید این قابلیت کاربردی را در گوگل اسیستنت در اختیار داشته باشید.

گفتنی است با کمک این دستیار شناسایی آهنگ گوگل می توانید به راحتی از آن سوال کنید که این چه آهنگی است؟ دستیار صوتی عنوان و نام خواننده را به سرعت در اختیارتان می گذارد.  این دستیار همچنین کارت اطلاعاتی شامل عنوان آلبوم، تاریخ انتشار آهنگ و نیز لینک های درج شده برای جستجو به شما نشان می دهد که راحتر می توانید آهنگ را دریافت کند یا مجددا به آن گوش دهید.

گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL به‌ صورت پیش‌فرض این قابلیت را دارند که به موسیقی پخش‌شده در اطراف گوش کرده و مشخصات آن را روی نمایشگر نشان دهند، اما شناسایی آهنگ‌ها در این دو دستگاه تنها در صورتی امکان‌پذیر است که حداقل یک دقیقه موسیقی در حال پخش باشد و تنها آهنگ‌های شناخته‌شده را شناسایی می‌کند. حال، آپدیت عرضه‌ شده امروز از سوی گوگل، این قابلیت را برای تمام گوشی‌هایی که دستیار صوتی گوگل دارند، فراهم می‌کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا