ایسوس پگاسوس با نمایشگری با نسبت ۱۸ به 9 متولد شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،برخورداری از نمایشگر بدون حاشیه به ویژگی‌ تبدیل شده است که در اکثر گوشی‌های هوشمندِ بالاردهِ جدید می‌توان مشاهده کرد. البته به نظر می‌رسد که با یک قابلیت همه‌گیر دیگر روبه‌رو هستیم. پس از اینکه شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی محصولاتی با نمایشگر دارای نسبت ۱۸ به ۹ عرضه کردند، شرکت‌های دیگر نیز علاقه‌مند به عرضه گوشی‌های هوشمندی با این ویژگی شدند.

از میان این شرکت‌ها می‌توان به ایسوس اشاره کرد که اولین گوشی هوشمند مجهز به این ویژگی را معرفی کرده است. این محصول پگاسوس ۴ اس نام دارد که از نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹ بهره می‌برد.

البته این گوشی هوشمند به عنوان یک محصول پرچم‌دار معرفی نشده است. پگاسوس ۴ اس از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی برخوردار است که از رزولوشن اچ‌دی پلاس (۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) بهره می‌برد. محصول جدید ایسوس دارای یک تراشه MT6750T با پردازنده ۸ هسته‌ای (فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز)، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. البته مدل دیگری معرفی شده که از ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

پگاسوس ۴ اس از دوربین اصلی با ترکیب دوگانه بهره‌مند است که از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تشکیل داده شده است. در جلوی این محصول نیز یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

یک باتری با ظریفت ۴۰۳۰ میلی‌آمپرساعت وظیفه تامین انرژی پگاسوس ۴ اس را به عهده دارد. حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت این محصول قرار گرفته و در انتها نیز می‌توان به وجود بلندگو و درگاه USB-C اشاره کرد.

گوشی هوشمند جدید ایسوس ۱۸ آبان به بازار چین عرضه می‌شود. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است؛ اما با در نظر گرفتن مشخصات می‌توان انتظار قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار را داشت. پگاسوس ۴ اس در رنگ‌بندی‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا