چطور رنگ های صفحه نمایش آیفون را معکوس کنیم؟

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اپل  تلاش زیادی می کند تا آیفون هایی را که می سازد برای همه افراد قابل استفاده باشد. یکی از این خدمات، معکوس سازی رنگ است. معکوس سازی رنگ در آیفون به شما اجازه می دهد همه رنگ ها را بر روی صفحه نمایش معکوس کنید، که این ویژگی برای افرادی که حساسیت به روشنایی دارند، یا کور رنگی دارند، یا تمام طول روز در تاریکی هستند، مفید است.

برای معکوس سازی رنگ در آیفون طبق زیر عمل می کنیم:

به مسیر General > Accessibility > Display Accommodations بروید.

معکوس سازی رنگ در آیفون معکوس سازی رنگ در آیفون

سپس Invert Colors را انتخاب کنید. در این صفحه دو نوع معکوس سازی وجود دارد، یک نوع معکوس سازی Smart Invert و نوع دیگر Classic Invert نام دارد.

در حالت Smart Invert رنگ های مشکی و تیره معکوس نمی شوند و همچنین قابل ذکر است که تصاویر پروفایل در برنامه Messages ، مدیا در برنامه Photos ، آیکون های موجود در Settings و … تغییر نمی کنند و تنها رنگ رابط کاربری آنها معکوس می شود، بطوری که می بایست آنها با ظاهر تیره تر در تضاد نباشند. اما در حالت Classic Invert همه رنگ ها معکوس می شود.

معکوس سازی رنگ در آیفون معکوس سازی رنگ در آیفون

ما حالت Smart Invert را پیشنهاد می دهیم، چون تصاویر، آیکون ها و گرافیک ها به صورت دست نخورده باقی مانده و دیگر المان های رابط کاربری با رنگ مشکی به نمایش در می آیند.

اگر می خواهید هر زمانی که می‌خواهید معکوس سازی رنگ در آیفون را انجام دهید، بدون این که به تنظیمات بروید، شما می توانید یک میانبر ایجاد کنید تا دسترسی سریع تری به معکوس سازی رنگ داشته باشید.

برای ایجاد میانبر به مسیر Setting > General > Accessibility > Accessibility Shortcut بروید و گزینه های Classic Invert Colors و Smart Invert Colors را انتخاب کنید.

معکوس سازی رنگ در آیفون معکوس سازی رنگ در آیفون

حال، هر زمانی که شما سه بار بر روی دکمه Home بزنید، می توانید سریع آن ها را پیدا و آن را فعال یا غیر فعال کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا