بسته الحاقی Operation White Noise بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،ساعاتی پیش شرکت فرانسوی یوبی سافت به صورت رسمی بسته الحاقی فصل چهارم سال دوم بازی رینبو سیکس سیج را تحت عنوان Operation White Noise معرفی کرد. این محتوای دانلودی که در حال حاضر آخرین محتویات اضافه این عنوان ویدیویی است، همانند دی ال سی گذشته سه اپراتور و یک نقشه کاملا جدید به بازی اضافه می کند.

نقشه تازه بازی رینبو سیکس سیج که در طی این بسته اضافی به آن اضافه می شود، در کره جنوبی واقع است و بازیکنان بالای برج و بر فراز شهر سئول با یکدیگر به مبارزه می پردازند. به علاوه، سه اپراتور جدید نیز در این بسته الحاقی به بازی راه می یابند که یکی از آن اپراتور نیرو ارتش لهستانی است و به گروه عملیاتی GROM نیروهای لهستانی پایان می دهد.  لازم به یادآوری است که در دی ال سی قبلی، اولین اپراتور لهستانی به بازی اضافه شد و حال با عرضه بسته الحاقی Operation White Noise، این گروه تکمیل می شود. همچنین، دو نفر از گروه ضربت ۷۰۷ کره به واسطه فصل چهارم محتوای اضافه به بازی اضافه می شوند که هر کدام قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

متاسفانه شرکت یوبی سافت هیچگونه تصاویر و جزئیات بیشتری در زمینه سلاح، ویژگی ها و قابلیت های این سه اپراتور ارائه نکرد و حتی از تاریخ عرضه دقیق این بسته الحاقی مورد انتظار بی خبر هستیم. گفته شده جزئیات سه اپراتور تازه و تاریخ انتشار بسته مذکور در جریان برگزاری فینال مسابقات لیگ حرفه‌ای Rainbow Six Siege در روزهای شنبه ۱۸ و ۱۹ نوامبر امسال (۲۷ و ۲۸ آبان ماه) منتشر می شود.

بسته الحاقی Operation White Noise

ناگفته نماند؛ بسته الحاقی Operation White Noise عنوان ویدیویی Rainbow Six Siege آخرین فصل از سال دوم بازی به شمار می رود. به زبان ساده تر، این آخرین بسته الحاقی ای است که برای رینبو سیکس سیج منتشر می شود. اما به لطف پیشرفت های روز افزون، افزایش تعداد کاربران و گسترش جامعه بازی، شرکت یوبی سافت تصمیم گرفته است که برای سومین سال متوالی از این عنوان پشتیبانی کند و محتویات بیشتری را در آینده در اختیار علاقه مندان و بازیکنان قرار دهد.

یوبی سافت در این خصوص در بلاگ رسمی خود اشاره کرد: «به‌زودی اخبار بیشتر و هیجان انگیزتری در خصوص سال سوم بازی Rainbow Six Siege با شما به اشتراک  می گذاریم. اما در حال حاضر بهتر است از تیم سازنده بازی بابت طراحی، ساخت و توسعه آن قدر دانی کنیم».

بنابراین، به نظر می رسد سازندگان و توسعه دهندگان پس از عرضه بسته الحاقی Operation White Noise از سال سوم بازی رونمایی می کنند.

شایان ذکر است؛ بسته الحاقی قبلی عنوان رینبو سیکس سیج با نام Operation Blood Orchid در ماه سپتامبر سال میلادی جاری (شهریور) برای تمامی پلتفرم ها منتشر شد. این محتوای دانلودی شامل نقشه Theme Park در هنگ کنگ و سه اپراتور جدید به نام های الا (Ela)، یینگ (Ying) و لیزن (Lesion) است که به صورت کاملا رایگان در دسترس کلیه بازیکنان و طرفداران قرار گرفت.

بسته الحاقی Operation White Noise

به طور معمول، هر یک از بسته های الحاقی گذشته بازی Rainbow Six Siege فقط و فقط شامل دو اپراتور و یک نقشه جدید است، اما به دلیل عدم انتشار بسته الحاقی نیروهای لهستانی در ابتدای سال میلادی ۲۰۱۷، دو بسته الحاقی Operation White Noise و Operation Blood Orchid در مجموع شش اپراتور جدید را به بازی اصلی اضافه می کند. در آن زمان، ساخت و توسعه دی ال سی نیروهای لهستانی با مشکلاتی رو به رو بود که سازندگان ناچارا عرضه آن را به تعویق انداختند.

همچنین مدتی پیش به‌روز رسانی بزرگی برای عنوان ویدیویی رینبو سیکس سیج منتشر شد که در پی آن، شاهد تغییرات گسترده ای بر روی اپراتورهای بازی بودیم! به عنوان مثال، بمب ها و تله های اپراتور Kapkan جهت بهبود عملکرد و تعادل سازی میان سایر اپراتورها، به طور کامل از نو طراحی و ساخته شده است.

بازی شوتر اول شخص Rainbow Six Siege از سری محبوب Tom Clancy در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۱۰ آذر ماه سال ۹۴ توسط شرکت یوبی سافت بر روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد.

بسته الحاقی Operation White Noise

گیم پلی فوق العاده جذاب و حرفه‌ای بازی در کنار سرورهای قدرتمند و سیاست گذاری های صحیح یوبی سافت در قبال پشتیبانی رایگان و طولانی مدت باعث شد که این عنوان به سرعت در میان بازیکنان و گیمرهای سراسر جهان محبوب شود، به طوری که هم اکنون تقریبا دو سال از انتشار بازی می گذرد و این عنوان همچنان روزانه میلیون ها بازیکن را به خود سرگرم می کند.

در حال حاضر، نسخه استارتر بازی Rainbow Six Siege هم اکنون با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار در شبکه استیم و یوپلی و همچنین نسخه استاندارد آن با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو، استیم و یوپلی به فروش می رسد. از لحاظ محتویات، دو نسخه استارتر و استاندارد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها دارندگان نسخه استارتر می بایست پول درون بازی بیشتری را جهت خرید اپراتورها و دیگر لوازم پرداخت نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا