ساعت هوشمند اپل مشکل نرم افزاری جدی دارد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،جدیدترین ساعت هوشمند اپل، از امروز صبح با مشکلی عجیب مواجه شده و کاربران بسیاری را درگیر کرده است. چنانچه از سیری، در مورد وضعیت آب و هوای منطقه‌ای سؤال شود، Apple Watch از کار می‌افتد؛ مشکلی که با راه‌اندازی مجدد و ری استارت کردن نیز حل نمی‌شود!

لازم به ذکر است این مشکل، در هر دو نوع LTE و GPS این ساعت هوشمند و هم در ساعت‌های قدیمی‌تر این شرکت که از سیستم‌عامل watchOS 4.1 پشتیبانی می‌کند، اتفاق افتاده است. گفته می‌شود این مشکل برای برخی از کاربران و در اروپا، آمریکا و کانادا پیش آمده است.

هنوز دلیل به وجود آمدن این مشکل، مشخص نشده و جالب است بدانید برنامه وضعیت آب و هوا، خود به تنهایی اجرا می‌شود و هیچ مشکلی ندارد. نکته جالب توجه دیگر این است که اگر از سیری در مورد وضعیت آب و هوای روز و یا هفته بعد سؤال شود، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. این خطای نرم‌افزاری تنها با پرسیدن وضعیت آب و هوای امروز پیش می آید.

بسیاری بر این باورند که دلیل این اتفاق، تغییر وضعیت زمانی مناطق مختلف در آمریکا و کانادا است که همه ساله از ۵ نوامبر اجرا می‌شود. اپل اعلام کرده در پی حل این مشکل بوده و پیشنهاد داده است کاربران تا رفع کامل این مشکل، از سیری در مورد وضعیت آب و هوایی سؤالی نپرسند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا