دولت از سازندگان داخلی صنعت نفت حمایت می کند

به گزارش ایرنا، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید از ظرفیت های تولید در داخل کشور به بهترین شکل استفاده کنیم تا بتوانیم از این توان بهره برداری لازم را نیز داشته باشیم.

وی افزود: باید با برنامه ریزی های کلان و جامع در مسیر خودکفایی و توسعه با مشارکت تمام فعالان صنعتی و اقتصادی حرکت کنیم تا بتوانیم به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز گذشته با حضور 1800 شرکت از ایران و 29 کشور آغاز به کار کرد و تا روز شنبه 19 اردیبهشت ادامه دارد.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از یکهزار و ٢٠٠ شرکت داخلی و ٦٠٠ شرکت خارجی از ٢٩ کشور در فضایی به وسعت ٥٠ هزار مترمربع، دستاوردهای خود را در معرض دید کارشناسان، متخصصان، صنعتگران و دیگر علاقه مندان به این صنعت قرار خواهند داد.

در این دوره از نمایشگاه، شرکت هایی از کشورهای فرانسه، بلژیک، انگلستان، سنگاپور، موناکو، کره جنوبی، اوکراین، اسپانیا، اتریش، چین، قزاقستان، سوئیس ، ایتالیا، آلمان، امارات متحده عربی، هند، ترکیه و روسیه شرکت خواهند کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا