زمانی برای شکنجه کردن آیفون X + فیلم

آیفون X یکی از بزرگ‌ترین محصولات تاریخ اپل بوده است ولی این دستگاه زیبا تا چه اندازه در برابر آسیب‌های وارد شده مقاومت می‌کند؟

در این گزارش تصویری می‌توانید مقاومت آیفون در برابر مواردی مانند خش افتادن نمایشگر، مقاومت نمایشگر در برابر شعله، خش افتادن شیشه پشت دستگاه، آسیب‌پذیری کناره‌های دستگاه، خش افتادن بلندگو و دوربین و درنهایت آزمایش خم کردن دستگاه را مشاهده کنید.

همچنین شعله نیز این نمایشگر را با لکه‌هایی تیره همراه می‌سازد ولی تاثیری بر عملکرد کلی سیستم لمسی دستگاه نخواهد گذاشت. علاوه بر این نیز آیفون X در تست خم شدن نیز سربلند بوده و بدنه فلزی آن به‌خوبی در برابر فشار از کناره‌ها مقاومت می‌کند.

آیفون X در تمامی این موارد عملکردی بسیار مناسب را از خود بر جای می‌گذارد ولی مشکل اصلی این است که اگر این دستگاه آسیب جدی ببیند، تعمیر آن بسیار دردسرساز خواهد بود. برای مثال تعویض پنل شیشه‌ای پشت آیفون X برای کاربران این دستگاه هزینه‌ای بیش از 500 دلار در بر خواهد داشت.

همچنین یکی از ضعف‌های جدی این دستگاه نیز در زمین افتادن است که البته این مورد به آزمایش‌های دیگری مرتبط است و برخلاف آزمون مقاومت در برابر آسیب، آیفون X در آزمون سقوط بدترین نتیجه ممکن را کسب کرده است.

منبع: Cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا